مدیر بازاریابی کرمان موتور: در صورت امکان اکسنت جدید هم می آوریم

مدیر بازاریابی کرمان موتور: در صورت امکان اکسنت جدید هم می آوریم
حسن اکبری، مدیر بازاریابی کرمان موتور، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر زمان ورود اکسنت نسل جدید به خط تولید کرمان موتور گفت:
«در حال حاضر اکسنت جدید به بازار آمریکا معرفی شده است و هنوز هیوندای کره برنامه ای برای عرضه این خودرو به بازار کشورهای آسیایی به صورت گسترده ندارد. پیش از اکسنت جدید هم سیاست های اینگونه هیوندای را در بازار جهانی دیده بودیم. به عنوان مثال هیوندای i20، النترا، سوناتا فیس لیفت و آزرا جدید هم با کمی تاخیر به بازار خاورمیانه آمدند. کرمان موتور هم تنها نماینده هیوندای در ایران نیست و به عنوان شریک تجاری این خودروساز جهانی شناخته می شود. بدیهی است که اگر هیوندای بخواهد اکسنت جدید را به صورت گسترده در بازار خاورمیانه عرضه کند، کرمان موتور هم باید هر چه سریعتر نسل جدید را به خط تولید بیاورد. اتفاقا بر عکس ذهنیت عموم مردم، ما به دنبال آن هستیم که خودروهای روز هیوندای را در ایران مونتاژ کنیم. در برنامه مونتاژ i10 و i20 این مسئله اثبات شد که کرمان موتور همیشه آخرین نسخه قابل عرضه از هر محصول هیوندای را به بازار ایران می آورد. در نیمه اول سال ۹۷ هم النترا نسل جدید را به خط تولید کرمان موتور می آوریم تا هم پا با بازار جهانی و سایر خطوط تولید هیوندای در نقاط مختلف دنیا، برنامه تولید و مونتاژ را پیش ببریم».
هیوندای اکسنت نسل جدید با مدل ۲۰۱۸ به بازار آمریکا معرفی شده است. این خودرو نسل پنجم اکسنت در بازار جهانی شناخته می شود و به زودی قرار است که در تمام خط تولیدهای هیوندای جایگزین نسل فعلی اکسنت شود. ولی هنوز مدیران هیوندای زمان دقیق جایگزینی نسل پنجم را اعلام نکرده اند. نسل جدید هیوندای اکسنت به پیشرانه ۱.۶ لیتری GDI مجهز است که ۱۳۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. در سامانه های این خودرو از این پس کروزکنترل تعریف شده است و انتخاب حالت رانندگی هم برای خودرو وجود دارد.


گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.