رندرهای کیا Forte 2019 منتشر شد

رندرهای کیا Forte 2019 منتشر شد
کیا اعلام کرده که از نسخه به روز شده سدان کامپکت خود یعنی Forte 2019 (سراتوی نسل جدید) در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اما قبل از شروع نمایشگاه دیترویت کمپانی رندرهایی از طراحی خارجی و داخلی این مدل منتشر کرده که به آن ها می پردازیم.

همانند تمام رندرهای طراحی خودرو خطوط طراحی همراه با کمی بزرگنمایی نشان داده شده اما با نگاه کلی به این تصاویر متوجه می شویم که نسخه جدید Forte در طراحی و بخصوص در طراحی عقب بسیار متحول شده است.در طراحی عقب شیب بیشتری در خطوط میبینیم و طراحی ساده نسخه قبل حالا پیچیده تر شده و فقط با کمی دقت در عکس های کیا Stinger اسپرت می توان به این نتیجه رسید که در طراحی Forte الهام زیادی از Stinger می بینیم.این الهام بصورت واضح در گلگیرهای عقب دیده می شود و با این تغییرات هم خودرو عریض تر شده و هم عضلانی تر.
چراخ های عقب کشیده تر شده و درست شبیه به کیا Sportage با نواری افقی به هم متصل شده اند.کیا در این مدل کاملا سبک طراحی جدید خود را به کار برده است با اینکه شاید اینطور بنظر برسد که مدل های جدید کیا شبیه به هم شده اند اما درواقع این سبک طراحی است که در تمام آن ها یکسان شده و بی شک محصولات کیا در این سبک بسیار جذاب تر اند.
رندرهای کیا Forte 2019 منتشر شد
حالا به سراغ طراحی جلو Forte می رویم،جایی که خطوط کشیده طراحی برجسته تر اند و هدلایت ها طراحی جدید دارند و برخلاف نسخه قبل از جلو پنجره کمی فاصله دارند.جلو پنجره این مدل هم شبیه به محصولات اخیر کیا شده تا امضای طراحی جدید کیا در شکل این جلو پنجره ها باشد.

اما تغییرات اساسی فقط مختص به طراحی خارجی نمی شوند بلکه داخل خودرو هم بطور کلی تغییر کرده و داشبورد طراحی جدید به خود گرفته و صفحه نمایش در قسمت بالای آن قرار دارد.همچنین دریچه های کولر وسط شکلی افقی دارند و دریچه های کناری همانند Stinger توربین شکل هستند.
رندرهای کیا Forte 2019 منتشر شد
بی شک تغییرات بیشتری در این مدل اتفاق افتاده اما برای فهمیدن جزئیات بیشتر تنها باید تا هفته بعد و آغاز به کار نمایشگاه دیترویت صبر کرد و دید کیا Forte چه ویژگی های جذاب دیگری دارد.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.