رونمایی از ب‌ام‌و M2 Competition جدید در سال 2018

رونمایی از ب‌ام‌و M2 Competition جدید در سال 2018

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

ما منتظر برخی از فوق‌العاده‌ترین خودروهای جدید و همچنین نمونه‌های بازنگری شده در سال جدید هستیم؛ اما برای بیمر دوست‌ها، موعد رونمایی از M2 Cpmpetition جدید، یکی از مورد انتظارترین خودروهای این خودروساز در آوریل ۲۰۱۸ فرا می‌رسد.

به گزارش پدال،خودروی مورد بحث از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی برادران بزرگ‌تر M3 و M4 استفاده کرده اما قدرت آن کمتر است. گفته می‌شود قلب تپنده M2 Competition جدید خروجی ۴۰۰ اسبی خواهد داشت که بیشتر از قدرت ۳۶۵ اسبی M2 کنونی و کمتر از خروجی ۴۲۵ اسبی مدل‌های M3 و M4 می‌باشد.


انتظار داریم سیستم تعلیق، ترمزها و برخی قطعات دیگر نیز ارتقا یابند تا طرفداران بیش از پیش لذت ببرند. رنگ‌های بدنه جدید همچون نقره هاکنهایم و نارنجی سانست نیز به همراه دیگر رنگ‌ها شامل سفید آلپاین، مشکی، خاکستری معدنی و آبی لانگ بیچ ارائه خواهند شد.

گفته می‌شود ب‌ام‌و تولید خودروی جدید خود را در ماه جولای آغاز خواهد کرد اما BMW بلاگ گزارش داده که M2 Competition کمی زودتر و در ماه آوریل که به آن اشاره کردیم رونمایی خواهد شد. اگر این خبر صحیح باشد این خودرو را در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ نخواهیم دید؛ اما احتمال حضور آن در نمایشگاه خودروی پکن وجود دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.