تماس با ما

تماس با ما
طبیعتا وجود پل های ارتباطی مختلف و آسان میان ما و مخاطبان عزیز برنامه کاملا ضروری است. در این صفحه با توجه به امکانات روز تصمیم گرفته ایم راه های ارتباطی مختلفی را داشته باشیم. در این بخش ما میتوانید با مجریان اسب بخار تماس مستقیم تلفنی داشته باشید و یا از طریق تلگرام با آنها در ارتباط باشید. همچنین فرم تماسی ساده برای ارتباط با پشتیبانی سایت و یا درج سوالات خود از طریق ایمیل قرار داده شده است.

پیش از هرگونه تماس لطفا این نکات را در نظر داشته باشید

۱- درخواست بررسی خودرویی خاص را ارسال نکنید: تیم اسب بخار تمام سعی خود را در تولید برنامه های کامل و جامع از تمام خودرو های موجود در بازار ایران را میکند و در صورت امکان و موجود بودن خودرو از تولید برنامه دریغ نمی کنید. لذا خواهشمندیم درخواست بررسی خودرو خاصی را ارسال نکنید.
۲- پیام مرتبط با مطالب را در قسمت دیدگاه ها ارسال کنید: در صورتی که پیام شما مرتبط به یکی از مطالب این سایت است، چه مقالات چه ویدیو ها، لطفا پیام خود را در بخش دیدگاه (نظرات) خود آن مطلب ارسال نمایید.
۳- درخواست مشاوره خرید خودرو نکنید: زیرا اسب بخار سرویسی تحت عنوان خودروچی را جهت ارائه خدمات بهتر مشاوره آنلاین خرید خودرو ارائه کرده است که می توانید از طریق این لینک وارد صفحه مربوط به آن شوید.

ارتباط مستقیم برای مسائل مختلف

جهت مشاوره در ساخت و انتشار تبلیغات، ساخت و انتشار ویدئو معرفی محصول، اطلاع از تعرفه انتشار بنر و رپورتاژ آگهی از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۲۰۳۱۷۱۴۱۷ پیام دهید.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای دریافت مشاوره خرید خودرو می توانید از سایت خودروچی استفاده نمایید.
جهت تبلیغات در بستر های خودروچی / مشاوره، معرفی مراکز خدمات خودرو و تعمیرگاهی، به صفحه ارتباط با ما خودروچی مراجعه کنید

جهت تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام، ارسال سوژه ها، تصاویر، و موضوعات مورد بحث خود می توانید محتوای مورد نظرتان را برای ادمین کانال تلگرام اسب بخار با نام کاربردی asbe_bokhar94@ ارسال نمایید.

جهت برقراری ارتباط در مورد تبلیغات و آگاهی از تعرفه ها می توانید با ادمین کانال تلگرام اسب بخار به آدرس فوق در ارتباط باشید و همچنین با ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۰۳۱۷۱۴۱۷، فهرست خدمات و تعرفه های تبلیغاتی پایگاه خبری اسب بخار را دریافت نمایید.

ایمیل های ارتباطی

جهت ارائه پیشنهادات و یا انتقادات و همچنین گزارش خطا در وبسایت اسب بخار می توانید با آدرس ایمیل info[at]asbe-bokhar[dot]com در ارتباط باشید. همچنین جهت ارسال رزومه می توانید از طریق آدرس ایمیل job[at]asbe-bokhar[dot]com اقدام نمایید.