نقشه راه گروه مستند اسب بخار

نقشه راه گروه مستند اسب بخار
گروه مستند اسب بخار فعالیت خود را از سال ۹۴ با تولید ویدیو های تست و بررسی خودرو آغاز کرد. پس گذشت زمان تصمیم گرفتیم بخش های مختلفی را به این مجموعه اضافه کنیم تا رفته رفته سایتی کامل تر و دقیق تر در زمینه خودرو داشته باشیم. در این بخش شما میتوانید به تمام محتوای سایت ما به صورت طبقه بندی شده دسترسی پیدا کرده و اطلاعات کاملی دریافت کنید.
همانطور که گفته شد سایت اسب بخار بخش های مختلفی دارد که میتوانید در ادامه با آنها آشنا شوید:

ویدیو ها

ویدیو ها اصلی ترین زمینه فعالیت ما است. این بخش به مرور زمان بخش های بیشتری را در خود شاهد بوده که پوشش زمینه های مختلف دنیای خودرو می انجامد.
ویدیو های تست و بررسی
اولین محتوای اسب بخار که تا به حال در سومین فصل خود به سر میبرد. در این بخش خودرو های موجود در بازار کشور و حتی گاهی خودرو هایی که در بازار ایران حضور ندارند را در قالب ویدیو مورد بررسی قرار میدهیم.
اتاق خبر
این بخش در واقع خلاصه ای از اخبار هفته گذشته در دنیای خودرو میباشد که به صورت یک ویدیوی خبری توسط مجریان اسب بخار اجرا میشود تا در اختیار مخاطبان اسب بخار قرار گیرد.
ویژه برنامه
این بخش شامل ویدیو هایی است که به صورت ویژه برنامه و نه در قالب تست و بررسی خودرو تولید شده اند. ویژه برنامه ها معمولا به مناسبت اعیاد و بیشتر با موضوع تفریح تولید میشوند.
اکسپوبخار
این بخش شامل ویدیو های پوشش نمایشگاه های خودرو موجود در ایران میباشد. در این بخش قصد داریم تا با تهیه ویدیو نمایشگاه های شهر های مختلف را برای تمام عزیزانی که امکان حضور در آنها را ندارند قابل لمس کنیم.
تلویزیون اسب بخار
این بخش بیشتر به کلیپ های کوتاه اختصاص داده شده است. ویدیو هایی که گاهی اوقات در پایین اخبار سایت جهت پویایی بیشتر خبر قرار داده میشود و گاهی نیز آموزشی کوتاه در زمینه خودرو میباشد. این بخش تازه راه اندازی شده است و به صورت تدریجی در حال قوت گرفتن است.
مقالات

همانطور که گفته شد سایت اسب بخار تصمیم گرفت تا علاوه بر ویدیو اخبار دنیای خودرو را نیز پوشش دهد و در این زمینه نیز بخش مختلفی را تا به امروز راه اندازی کرده ایم:
اخبار
در این بخش همان طور که از نام آن مشخص است آخرین اخبار روز در زمینه خودرو و مرتبط با این حوزه را مورد بررسی قرار داده و در سایت خود با مخاطبان محترم اسب بخار اشتراک میگذاریم.
مقالات فنی
مقالات فنی شامل متن های آموزشی در زمینه خودرو و بحث های فنی آن است. توضیحات و تعاریف بخش های تشکیل دهنده یک خودرو و آموزش های کاربردی دیگر در این زمینه.
تست به صورت متنی
گاهی اوقات با توجه به شرایط امکان تصویر برداری از یک خودرو نیست و کارشناسان اسب بخار بعد از تست و بررسی یک خودرو آن را به صورت متنی در قالب یک مقاله بلندبالا و کامل مورد بررسی قرار میدهند تا بتوانند تجربه خود را از یک ماشین تست شده با شما به اشتراک قرار دهند.
مقایسه به صورت متنی
همانطور که گفته شد گاهی اوقات امکان تهیه ویدیو نیست و خودرویی ها خودرو هایی در اختیار ما قرار میگیرد که بررسی و تست آنها خالی از لطف نیستند. این مقالات به دو صورت بررسی و یا مقایسه دو یا چند خودرو انجام میشود که مقالات مقایسه ای در این بخش قرار داده میشود.
مشاوره آنلاین خرید خودرو

این سیستم برای اولین بار در ایران تحت عنوان مشاوره اینترنتی خرید خودرو توسط تیم اسب بخار راه اندازی شده و هدف آن، معرفی خودرو مناسب با توجه به نیاز و امکانات شما است. در واقع با پر کردن یک فرم شما اطالاعاتی را به کارشناسان اسب بخار جهت تحلیل و ارائه خودرو مناسب ارسال می کنید که پس از بررسی، سه خودرو با شرایط مختلف برای شما ارسال می شود. پس از گذشت یک سال و کسب تجربه کافی این بخش را به وبسایت مجزا تحت عنوان “خودروچی” تبدیل کردیم. این سامانه سه خدمت را در اختیار شما می گذارد که با توجه به نیازتان می توانید از آن ها استفاده کنید. تیم مشاوره خودروچی از کارشناسانی تشکیل شده است که سابقه فعالیت خوبی را در بازار خودرو دارند و همچنین با توجه به سبک فعالیتشان در بحث فنی و تکنیکال خودرو، می توانند تا حد زیادی مشاوره قابل قبولی را به شما دوستان عزیز ارائه دهند.
قیمت روز خودرو ها

در این بخش سعی داریم تا آخرین قیمت ها و نوسانات بازار خودرو را برای شما در قالب جدول هایی طبقه بندی شده ارائه دهیم. این بخش در حال حاضر به صورت هفته ای و در اولین روز هفته یعنی شنبه ها بروزرسانی میشود. قیمت ها در دو بخش قیمت کارخانه یا نمایندگی هر خودرو و همچنین قیمت آن خودرو در بازار روز کشور قرار داده میشود. این بخش نیز به صورت تدریجی با ورود خودرو های جدید به بازار کشور بروز تر و کامل تر خواهد شد.
مسابقات و همکاری ها

بعد از گذشت مدتی از فعالیت اسب بخار تصمیم گرفتیم بخش جدیدی را جهت تعامل بیشتر با مخاطبان خود داشته باشیم. مسابقات و فعالیت های مختلفی را در سر داریم ولی برای شروع به مسابقه عکاسی روی آورده ایم که به صورت ماهیانه و با جوایز مختلف در حال برگذاری است. در واقع در این بخش شما با ارسال تصاویر خود با موضوع خودرو آنها را در سایت اسب بخار با نام خود منتشر میکنید و پس از گذشت زمانی خاص در نظرسنجی شرکت داده میشوید. پس از پایان هر دوره نیز برنده اعلام شده و جایزه وی با افتخار تقدیم وی میشود.
بخش های دیگر ما

صفحات و قسمت های مختلف دیگری نیز در سایت اسب بخار وجود دارد که شاید برای همه مخاطبات جذابیت نداشته باشد و همه آنها را در این بخش قرار میدهیم.
تماس با ما
طبیعتا وجود پل های ارتباطی مختلف و آسان میان ما و مخاطبان عزیز برنامه کاملا ضروری است. در این صفحه با توجه به امکانات روز تصمیم گرفته ایم راه های ارتباطی مختلفی را داشته باشیم. در این بخش ما میتوانید با مجریان اسب بخار تماس مستقیم تلفنی داشته باشید و یا از طریق تلگرام با آنها در ارتباط باشید. همچنین فرم تماسی ساده برای ارتباط با پشتیبانی سایت و یا درج سوالات خود از طریق ایمیل قرار داده شده است.
درباره ما
در این قسمت اطلاعات کاملی از گروه مستند اسب بخار و اعضای آن میتوانید پیدا کنید.
تبلیغات
در این صفحه اطلاعات مفیدی برای آن دسته از عزیزان که قصد قرار دادن تبلیغ خود در سایت اسب بخار را دارند گردآوری شده است تا قبل از هرگونه فعالیتی در این زمینه اطلاعات مفیدی را دریافت نمایند.
لیست پخش ویدیوها
با توجه به وجود بخش های مختلف و ویدیو های متعدد تصمیم گرفتیم صفحه ای را با عنوان لیست پخش ویدیو های اسب بخار ایجاد کنیم تا کاربر بتواند دید کلی تسبت به تمام ویدیو های اسب بخار داشته باشد و بتواند از مشاهده تمام آنها مطمئن شود. این بخش شامل ویدیو های تست و بررسی، ویژه برنامه های و اتاق خبر اسب بخار میباشد.