فورد F450 قوی‌تر از همیشه

فورد F450 قوی‌تر از همیشه
در سگمنت تراک‌ها و پیک‌آپ‌های فول سایز و غول پیکر، هر سازنده می‌خواهد ادعا کند که محصولش بیشترین ظرفیت کشندگی را دارد. فورد با معرفی تراک فول سایز Super Duty برای سال ۲۰۱۸، ادعا کرده که ظرفیت کشندگی این خودرو نسبت به مدل پیشین ۶۸۱ کیلوگرم افزایش یافته و به عدد باورنکردنی ۱۵۴۲۳ کیلوگرم رسیده است. همچنین این مدل این قابلیت را دارد که تا وزن ۹۵۲۶ کیلوگرم را توسط یک گیره معمولی یدک بکشد و ظرفیت نهایی بار آن نیز ۳۳۴۰ کیلوگرم است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، مشتریان این تراک فورد، همیشه انتظار بهترین‌ها را دارند و به همین دلیل فورد سعی کرده تا در مدل ۲۰۱۸ این خودرو، قدرت و گشتاور بیشتری را از پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزل این خودرو به چرخ‌ها منتقل کند که طبق گفته تاد اکرت مدیر بازاریابی تراک‌های فورد، این خودرو در بین رقبیبان خود، بیشترین اسب‌بخار و گشتاور را تولید می‌کند و در اختیار راننده قرار می‌دهد. علاوه بر همه این مزایا، تراک جدید F450، از یک مدل ۲*۴ نیز برخوردار است تا مشتریان قادر باشند بیشترین میزان بارگیری و بکسل را با این خودرو انجام دهند.
در زیر کاپوت این تراک غول پیکر، یک پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزلی قرار دارد که با بهینه سازی‌های انجام شده قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۲۶۸ نیو‌تن‌متر است که در مقایسه با مدل قبلی ۱۰ اسب‌بخار و ۱۴ نیوتن‌متر قوی‌تر شده است. برای رسیدن به این اعداد و ارقام، فورد سرسیلندر این خودرو را بازطراحی کرده و میزان فشار توربوشارژ را بر مبنای آن دوباره تنظیم کرده است. فورد اطلاعاتی را درباره میزان مصرف سوخت این خودرو به هنگام کشیدن ۱۵۴۳۲ کیلوگرم بار ارائه نداده است، اما پیش‌بینی می‌شود که مصرف سوخت در این حالت بیشتر از حالت بدون بار باشد.
قیمت مدل پایه فورد Super Duty F450 که در اواخر زمستان به دست مشتریان خواهد رسید، حدود ۵۲ هزار و ۸۳۰ دلار است که این قیمت مربوط به مدل ۲*۴ این تراک است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.