بارسلونایی‌ها پشت فرمان آخرین مدل‌های‌ آئودی ۲۰۱۸

بارسلونایی‌ها پشت فرمان آخرین مدل‌های‌ آئودی ۲۰۱۸
در مراسم اهدای آخرین مدل خودروهای ۲۰۱۸ آئودی به باشگاه‌های فوتبال، ستاره‌های بارسلونا پشت فرمان این خودروها نشستند.
اولین‌بار است که این غول خودروساز آلمانی دو سال پیاپی آخرین مدل خودروهایش را به ستاره‌های رئال‌مادرید و بارسلونا اهدا می‌کند. جالب اینکه مسی و سوآرز آخرین‌ مدل RS6 دریافت کردند و به بیشتر بازیکنان این تیم هم آخرین مدل R8 اهدا شد.
به گزارش اخبار خودرو ، در چند سال گذشته نام آئودی با رویدادهای تبلیغاتی بزرگی همراه بوده و نام این کمپانی در کنار ستاره‌های باشگاه‌های معروف فوتبال درخشیده است.
امسال هم مانند سال گذشته نام آئودی بار دیگر در اذهان اهالی فوتبال پرطنین شد و در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷ کمپانی آئودی برای دومین سال پیاپی آخرین مدل خودروهای خود را برای فصل۲۰۱۸-۲۰۱۷ به ستاره‌های باشگاه رئال‌مادرید و بارسلونا اهدا کرد. البته سه‌سال قبل هم این غول خودروسازی در رویدادی مشابه برای تبلیغ خودروهایش دست به این کار زد.
اهدای آئودی مدل R8 به بیشتر بازیکنان
ستاره‌های تیم رئال‌مادرید قبل از بازیکنان بارسلونا خودروهای خود را تحویل گرفتند و کاتالان‌ها بعد از رئالی‌ها به این مراسم دعوت شدند. اما چند روز قبل در مراسمی که کمپانی آئودی برای بازیکنان بارسلونا برگزار کرد، اتفاق عجیبی روی داد که در رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت.
داستان از این قرار بود هنگام گرفتن عکس دسته‌جمعی، ساموئول اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا با ژوردی کاردونر، نایب‌رئیس بارسلونا شوخی جنجالی کرد که برای او حاشیه‌های فراوانی در‌پی‌داشت.
البته آن‌گونه‌که در خبرها آمده است اومتیتی به‌صورت رسمی و در حضور کاردونر از وی عذرخواهی کرده و حالا به‌نظر می‌رسد همه‌چیز ختم‌به‌خیر شده است.
امسال بارسایی‌ها از خودروی فرمول‌یک این کمپانی بازدید و در یک مسابقه شبیه‌سازی فرمول‌یک شرکت کردند.
بیشتر ستاره‌های بارسلونا اهل رانندگی و ماشین‌بازی هستند و سوار بهترین خودروهای دنیا می‌شوند. یکی از این ستاره‌ها لیونل مسی است که علاقه فراوانی به مازراتی، فراری و کادیلاک دارد.
لوئیس سوآرز، یکی از بهترین‌های جهان فوتبال نیز ماشین‌باز قهاری است. او به خودروهای شاسی‌بلند علاقه‌مند است و ب‌ام‌وایکس۵، یک بلک‌ادیشن و رنجروور ایوک دارد.
هرچند سال گذشته این دو ستاره بارسلونا یک آئودی مدل Q7 دریافت کرده بودند و امسال نیز آئودی RS6 شبیه هم هدیه گرفتند اما رنگ خودروی مسی آبی‌تیره و آئودی سوآرز نوک‌مدادی‌مات است.
جالب اینکه امسال بیشتر بازیکنان بارسلونا، آئودی مدل R8 دریافت کردند و سال گذشته هم بیشتر بازیکنان بارسلونا آئودی Q7 گرفته بودند. همچنین ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا هم یک آئودی Q7 را از این کمپانی دریافت کرد.
حمایت آئودی از رویدادهای ورزشی
شرکت خودروسازی آئودی یکی از غول‌های خودروسازی آلمان است و به‌همراه خودروسازی‌های دیگر این کشور یعنی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و جزو خودروسازان لوکس محسوب می‌شوند و ‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان را به خود اختصاص داده‌اند.
دفتر مرکزی این شرکت خودروساز آلمانی در شهر اینگولشتات در ایالت بایرن قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه که در ۸ کشور اروپایی دایر هستند،تولید می‌کند.
علامت تجاری و لوگوی خودروسازی آئودی چهار حلقه درهم‌تنیده است. این چهار حلقه ادغام چهار شرکت تحت یک لوگو را نشان می‌دهند.
یکی از سیاست‌های مهم تبلیغاتی و برندسازی آئودی حمایت از رویدادهای بزرگ ورزشی، سیاسی و همچنین باشگاه‌های ورزشی مشهور در جهان است.
آئودی حامی مالی چند باشگاه‌ فوتبال ازجمله بایرن‌مونیخ، چلسی، رئال‌مادرید، بارسلونا و دیگر باشگاه‌های اروپایی بوده که تاکنون مدل‌های مختلفی از خودروهای خود را به بازیکنان بزرگ فوتبال جهان اهدا کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.