رنگلر سفارشی در راه است

رنگلر سفارشی در راه است
هرچند جیپ بیش از پیش برای تولید مدل جدید جیپ رنگلر جدید آمادگی دارد، مسئولان شرکت موپار نیز برای دیدن این اتفاق به همان اندازه هیجان‌زده هستند. دلیل آن این است که تامین‌کنندگان قطعات سفارشی برای کرایسلر، به‌روزرسانی‌های بزرگی انجام داده‌اند که در حال حاضر این پیشرفت‌ها متناسب با درخواست مالکان آینده جیپ‌رنگلر ۲۰۱۸ تنظیم شده است. این به‌روزسانی‌ها طیف گسترده‌ای از تغییر و تحول در دریچه‌های عقب گرفته تا چراغ‌ها و غیره دارند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، طیف آشنایی از بخش‌هایی را در این جیپ رنگلر خواهید دید که از سوی موپار ارایه شده است. این خودرو دارای درهای بدون شیشه‌ است که صاحبان جیپ عاشق آن هستند. همچنین این خودرو را می توان به رینگ‌های لبه دار آفرودی مجهز کرد و چراغ‌های جدید از میزان نوردهی بالایی برخوردار هستند. اگر علاقه به عبور از رودخانه با جیپ رانگلر دارید، نصب سیستم اسنورکل، می‌تواند در این کار به شما کمک شایانی بکند.
یک مورد جدیدکه هرگز در سال‌های گذشته از سوی موپار پیشنهاد نشده بود، سیستم روف‌راک ویژه رنگلر است. این وسیله به بالای سقف نصب می‌شود و از آن می‌توان برای حمل دوچرخه، اسکی، اسنوبورد و باربند استفاده کرد.
تغییرات طراحی در این نسل از رانگلر نسبت به نسل گذشته کم بوده است که بارزترین تغییر در این مدل، طراحی Moab است که این طراحی نیم نگاهی به گذشته جیپ رانگلر نیز داشته است و اصالت این برند را حفظ کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.