لوکس ترین خودرو دى اس رونمایى شد

لوکس ترین خودرو دى اس رونمایى شد
شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمى دى اس فرانسه در ایران بزرگترین و لوکس ترین کراس اور این برند پریمیوم فرانسوى را امروز در جمع خبرنگاران رونمایى کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این خودرو به عنوان سرشناس ترین خودرو لوکس و تشریفاتى فرانسوى ها شناخته مى شود که دولت آن کشور از دى اس٧ در مراسم هاى رسمى استفاده مى نماید. دى اس٧ بازار ایران به پیشرانه ١.۶ لیترى توربو ١۶۵ اسب بخار با گشتاور ٢۴٠ نیوتن متر مجهز است. گیربکس ۶ سرعته آیسین توان موتور را به چرخ هاى جلوى دى اس ٧ مى رساند.
وقتى به طراحى این خودرو نگاه مى کنید، از جزئیات و ظرافتى پى مى برید که تا به امروز در کمتر خودرویى براى بازار ایران دیده شده است. درصورتى که موانع ثبت سفارش خودروهاى وارداتى در کشور مرتفع شود، مى توانیم شاهد آن باشیم که این کراس اور لوکس فرانسوى همزمان با عرضه در بازار جهانى توسط آرین موتور به مشتریان ایرانى تحویل داده شود.
باتوجه به قیمت بازار جهانى دى اس ٧ و همچنین در نظر گرفتن ثبات در شرایط واردات و نرخ ارز مى توان اعلام کرد که این خودرو با قیمتى بیش از ٣٠٠ میلیون تومان به دست مشتریان ایرانى مى رسد. غرفه دى اس و آرین موتور تابان در سالن A5 شهر آفتاب قرار دارد که با دى اس ۵ ال اس، دى اس ۶ و دى اس ٧ تزئین شده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.