لوکسژن فعالیت رسمى خود را آغاز کرد

لوکسژن فعالیت رسمى خود را آغاز کرد
شرکت آرمان موتور کویر روز گذشته فعالیت رسمى خود را در شوروم مرکزى لوکسژن آغاز کرد. این شرکت به عنوان نماینده رسمى و انحصارى لوکسژن تایوان شناخته مى شود.
ظهر روز جمعه با پخش سرود ملى جمهورى اسلامى ایران و سرود ملى تایوان، شوروم مرکزى لوکسژن در سعادت آباد افتتاح شد. داخل این نمایشگاه دو دستگاه لوکسژن S3 حضور داشتند که یکى از آن ها نمونه تمام الکتریکى این سدان اقتصادى بود. در فضاى بیرونى نمایشگاه خودروهاى M7 و U7 پارک شده بودند و مدعوین مى توانستند از این خودروها بازدید نمایند. U7 به عنوان بزرگترین کراس اور لوکسژن شناخته مى شود که به موتور ٢ لیترى توربو و سیستم ٢ دیفرانسیل مجهز است. M7 هم در جایگاه یک ون ٧ نفره لوکس شناخته مى شود.
برند لوکسژن سعى با همکارى آرمان موتور کویر، فناورى IT خود را در خودروهاى سوارى به مشتریان ایرانى معرفى کند. امکاناتى نظیر دوربین ٣۶٠ درجه، دید عقاب، سانروف، مانیتور، استارت دکمه اى، کروز کنترل و… در خودروهاى لوکسژن دیده مى شود. لازم به ذکر است شرکت آرمان موتور کویر به عنوان نماینده رسمى لوکسژن در دومین نمایشگاه بین المللى خودرو تهران حضور دارد و غرفه آن در سالن A5 ساخته شده است. به گفته مدیران شرکت آرمان موتور کویر خودروهاى U5 و U6 در این نمایشگاه به جمع محصولات لوکسژن براى بازار ایران مى پیوندند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.