لینکلن MKC، ایمن‌تر و جذاب‌تر از قبل

لینکلن MKC، ایمن‌تر و جذاب‌تر از قبل
لینکلن با انتشار تصاویری نسخه در رسانه‌های اجتماعی خود به روزرسانی شده کراس‌اوور کوچک خود را اعلام کرد. این شرکت که زیر شاخه محصولات لوکس فورد محسوب می‌شود در فیس‌لیفت جدید MKC اقدام به ایجاد تغییراتی در ظاهر این خودرو برای جذاب‌تر شدن آن و اضافه‌کردن سامانه‌های هوشمند کمک‌راننده برای بالابردن سطح ایمنی آن کرده است.
به گزارش خبری خودرونویس، قابل‌ ملاحظه‌ترین تغییراتی که بر این مدل لینکلن برای سال‌ بعد در نظر گرفته شده است شامل جلوپنجره جدیدی می‌شود که اکنون شباهت بسیاری نمونه به کار رفته در محصول غول‌آسای این شرکت یعنی ناویگتور به کار رفته است، دارد. چراغ‌های LED جدید چهره مدرن‌تری برای این لینکلن ساخته است. طراحان این لینکلن از خط‌های ساده‌تری در شکل دادن به کاپوت این خودرو استفاده کرده‌اند که ظاهر ساده و شفاف‌تری برای آن فراهم کرده است.
لینکلن MKC، ایمن‌تر و جذاب‌تر از قبل
در طراحی فضای داخلی این کراس‌اوور از رنگ‌های طبیعی استفاده شده است که در کنار سان‌روف پانورامیک محیط گرم و دلپذیری را برای سرنشینان ایجاده کرده است. در صورتی که مشتریان به دنبال متریال مرغوب‌تر و محیطی لوکس‌تر باشند می‌توانند به سراغ انتخاب تریم‌های تم Black Label لینکلن رفته و انتخاب مناسب خود را از میان سه گزینه موجود انتخاب کنند.
پیشرانه‌های این خودرو همان گزینه‌های سابق هستند که شامل یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو با ۲۴۵ اسب‌ بخار قدرت و یک نمونه قوی‌تر ۲.۳ لیتری با ۲۸۵ اسب بخار می‌شوند عملکرد چابک و لذت‌بخشی به آن بخشیده‌اند. یک جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک وظیفه تعویض دنده‌ها را بر عهده دارد. سامانه‌ تمام‌چرخ محرک این خودرو برای پیشرانه‌های ضعیف‌تر به صورت آپشن و برای نمونه‌ی قوی‌تر به صورت استاندراد عرضه می‌شود.
لینکلن MKC، ایمن‌تر و جذاب‌تر از قبل
لینکلن علاوه‌بر آپشن‌های رفاهی و ایمنی این خودرو سامانه‌های کمک‌راننده مختلفی مانند سیستم هشدار تصادف، ترمز اضطراری، سیستم پارک کمکی، سامانه‌ هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور و سامانه اخطار و نظارت بر ترافیک عبوری کرد. قیمت لینکلن MKC هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود قیمت پایه آن در حدود ۳۴ هزار دلار آغاز شود.
لینکلن MKC، ایمن‌تر و جذاب‌تر از قبل

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.