رودستر جدید تسلا، خودرویی فوق‌العاده جذاب

رودستر جدید تسلا، خودرویی فوق‌العاده جذاب
گفته می‌شود پرفورمنس این خودرو به معنای واقعی کلمه میخکوب کننده خواهد بود. نمی‌دانیم درباره تسلا چه نظری دارید اما باید گفت جزئیات ابتدایی از رودستر جدید کمپانی نشان می‌دهد خودرویی فوق‌العاده جذاب در راه است.
به گزارش اخبار خودرو ، گفته می‌شود پرفورمنس این خودرو به معنای واقعی کلمه میخکوب کننده خواهد بود. نمی‌دانیم درباره تسلا چه نظری دارید اما باید گفت جزئیات ابتدایی از رودستر جدید کمپانی نشان می‌دهد خودرویی فوق‌العاده جذاب در راه است.
رودستر جدید تسلا، خودرویی فوق‌العاده جذاب
مشخصات فنی این خودرو :
۱۰۰۰۰٫۵ نیوتون متر گشتاور! بله درست خواندید! ده هزار…
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱٫۹ ثانیه‌ای که باعث می‌شود تسلا رودستر سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا باشد.
شتاب صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت ۴٫۲ ثانیه‌ای!
طی مسافت ۴۰۰ متر در ۸٫۸ ثانیه که سریع‌تر از هر خودروی تولیدی دیگری است.
سقف سرعت بالاتر از ۴۰۲ کیلومتر در ساعت.
محدوده حرکتی ۹۹۸ کیلومتری.
رودستر جدید تسلا، خودرویی فوق‌العاده جذاب
همان‌گونه که ایلان ماسک می‌گوید، با توجه به این مشخصات شما قادر خواهید بود فاصله لس‌آنجلس تا سان‌فرانسیسکو را توسط رودستر جدید با یک‌بار شارژ رفته و بازگردید. این اعداد تنها مختص خودروی پروتوتایپی هستند که امشب نمایش داده خواهد شد. نسخه تولیدی می‌تواند حتی سریع‌تر باشد و محدوده حرکتی بیشتر و سقف سرعت بالاتری داشته باشد. ما این موضوع را تنها زمانی که ببینیم باور خواهیم کرد.
قیمت پایه این خودرو ۲۰۰ هزار دلار است که قیمت نسبتا بالایی به شمار می‌آید؛ چراکه می‌توانیم با چند مثال ساده مثل قیمت ۱۴۹ هزار دلاری بی‌ام‌و i8 و ۱۰۴ هزار دلاری پورشه ۹۱۱ کوپه کررا S متوجه قیمت نسبتا بالای آن شویم. این خودرو احتمالا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.