برابوس دو مدل از S کلاس را تقویت می‌کند

برابوس دو مدل از S کلاس را تقویت می‌کند
موسسه تیونینگ برابوس به خوبی می‌داند چگونه خودروهای مرسدس بنز را سریع‌تر و مجلل‌تر نماید. این‌بار این موسسه آلمانی دستی به سر و روی گل‌های سرسبد مرسدس بنز یعنی مدل AMG S63 و مدل فوق لوکس میباخ S650 کشیده است که در مجموع قدرت خروجی آنها به ۱۶۰۰ اسب بخار می‌رسد.
موتور نسخه S63 یک گونه ۴ لیتری V8 بوده که برابوس موفق به افزایش توان خروجی آن تا ۶۹۰ اسب بخار شده است و با ۳۶ واحد افزایش در گشتاور اکنون این مرسدس قادر است گشتاور ۹۵۰ نیوتن متری را در اختیار راننده قرار دهد.
این ۱۱۳ اسب بخار اضافه شده کمک می­کند تا مرسدس S63 AMG در عرض ۳.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر دست یابد.
به گزارش خودرونویس،در آن سو برابوس تنها به یک نسخه از مدل S بسنده نکرده و با تقویت میباخ S650 قدرت خروجی موتور ۱۲ سیلندر آن را به ۸۸۷ اسب بخار رسانده است. البته ناگفته نماند نسخه استاندارد میباخ از یک موتور ۶ لیتری سود می­برد ولی میباخ برابوس قدرت خود را مدیون یک موتور ۶.۳ لیتری بی­توربو (دو توربو) هست.
برابوس دو مدل از S کلاس را تقویت می‌کند
گشتاور این خودرو اکنون به رقم شگفت انگیز ۱۵۰۰ نیوتن می‌رسد و بیشینه سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر پیش­بینی شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این سدان فوق لوکس ۳.۷ ثانیه برآورد شده است که علی رغم موتور قوی­تر بابت وزن سنگین‌­ترش شتاب کمتری نسبت به نسخه S63 دارد.
رینگ­‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی، سیستم اگزوز با کنترل صدای الکتریکی برابوس، دیفیوزر و فلاپ­های فیبرکربنی، لاستیک‌های کانتیننتال در کنار یک رنگ مخوف مشکی از جمله سایر تغییرات در این مرسدس­ هستند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.