آینده الکتریکی در دستان لامبورگینی

آینده الکتریکی در دستان لامبورگینی
در اخبار چند روز پیش آمده بود که لامبورگینی قصد دارد جانشین هوراکان را با پیشرانه هیبریدی عرضه کند و مدیر این برند یعنی استفانو دامنیکالی در مصاحبه‌ای تایید کرد که این خودرو تمام‌الکتریک نخواهد بود و لامبورگینی هنوز به پیشرانه‌های V12 خود متعهد است. اکنون این شرکت با انتشار یک تصویر که احتمالا مربوط به کانسپت این مدل است، عرضه سوپرخودروی هیبریدی در سال ۲۰۲۲ را تایید کرده است.
لامبورگینی در اکانت توییتر خود با انتشار این تصویر، نوشت که در حال همکاری با موسسه فناوری ماساچوست (MIT) است تا «آینده سوپراسپرت‌ها» را به نمایش بگذارد. لامبورگینی همکاری خود با موسسه MIT را از سال پیش شروع کرد و به همین خاطر، از این خودرو در کنفرانس بررسی EmTech این موسسه که ششم نوامبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
متاسفانه تقریبا هیچ اطلاعات دیگری درباره این خودرو وجود ندارد و تصویر تازه هم جزئیات تازه‌ای را نشان نمی‌دهد. به نظر می‌رسد طراحی این خودرو نیز از عناصر آشنای دیگر محصولات لامبورگینی بهره می‌برد اما ورودی هوای بسیار بزرگ این تصویر شاید به نوعی نشان‌دهنده حضور حداقل یک نوع موتور درون‌سوز باشد یا شاید لامبورگینی به آن برای خنک نگه داشتن باتری‌های پیشرانه هیبریدی خودرو نیاز دارد.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، لامبورگینی در سال ۲۰۱۴ کانسپتی از یک سوپرخودروی هیبریدی به نام آستریون را عرضه کرد که قدرت خروجی ۸۹۷ اسب‌بخار داشت و صفر تا صد آن به کم‌تر از ۳ ثانیه می‌رسید. البته بعید است که این تصویر جدید ربطی به آستریون داشته باشد اما ممکن است لامبورگینی از بعضی عناصر یا پیشرانه هیبریدی آن خودرو در ساخت خودروی جدید استفاده کرده باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.