دستاورد تازه هوراکان و آونتادور

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در ژنو معرفی شد
لامبورگینی با عرضه گالاردو ،به موفقیتی مثال‌زدنی دست پیدا کرد. در طول عمر ده ساله این خودرو، بیش از ۱۴ هزار دستگاه از آن تولید شد که یعنی به طور متوسط بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳، سالانه ۱۴۰۰ دستگاه گالاردو تولید شده بود. اما اکنون جایگزین گالاردو یعنی هوراکان به موفقیتی بسیار عظیم‌تر دست پیدا کرده است.
تنها سه سال پس از عرضه هوراکان، این خودرو به تولید ۹ هزار دستگاه رسیده است و اگرچه هنوز تا ۱۴ هزار تایی شدن و رکورد گالاردو فاصله دارد، اما برای رسیدن به این هدف حداقل هفت سال دیگر زمان دارد و از طرفی هم، سرعت تولید این مدل بیش از دو برابر بیشتر از سرعت تولید گالاردو است.
لامبورگینی اونتادور S رودستر، معرفی شد
دستاورد دیگر لامبورگینی، مربوط به مدل آونتادور است که پس از نزدیک به شش سال عرضه، تولید هفت هزارمین دستگاه خود را پشت سر گذاشت. هر دو خودرو از موفق‌ترین محصولات تاریخ لامبورگینی هستند و این شرکت سوپرخودروساز ایتالیایی، حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، لامبورگینی با عرضه مدل اوروس که قرار است در دسامبر آتی معرفی شود، همچنان به رشد و موفقیت خود ادامه خواهد داد. اگرچه این مدل شاسی‌بلند در خط تولید لامبورگینی بالاتر از هوراکان قرار خواهد گرفت، اما انتظار می‌رود که فروش آن حتی از هوراکان هم بیشتر باشد. البته این خودرو نیز مانند دیگر محصولات لامبورگینی ارزان نخواهد بود ولی قطعا ارزش ۶۵۰ اسب‌بخاری که تولید می‌کند را خواهد داشت.
لامبورگینی اوروس همچنین برای خانواده‌های پرجمعیتی که به دنبال یک خودروی بزرگ و جادار هستند، بسیار مناسب خواهد بود. اگرچه نوشتن چنین جمله‌ای برای یک لامبورگینی سخت است، اما این موضوعی است که مدیران این شرکت هم تایید کرده و گفته‌اند که اوروس هم برای اسپرت‌سواران و علاقه‌مندان خودروهای شاسی‌بلند و هم برای دوستداران خودروهای خانواده‌ای بسیار مناسب خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.