بازار آزاد دنا پلاس تثبیت شد

چه نقدهایی به دناپلاس وارد است؟
دنا پلاس که قیمتی کمتر از ۴۹ میلیون تومان در ایران خودرو دارد، این روزها با بهای تثبیت شده ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش از این قیمت این سدان ملی در بازار آزاد از ۴۹ میلیون تومان تا ۵۴ میلیون تومان اعلام شده بود. اما این روزها با تحویل پی در پی آن، قیمت بازار آزاد آن تثبیت شده و خریداران می توانند این خودرو را با بهای تمام شده ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنند. این قیمت برای نسخه های آماده پلاک و تحویل فوری هستند که می توان طی یک روز خودرو را به صورت شماره گذاری شده تحویل گرفت. اما اگر بخواهید که خودرو را حدود دوهفته بعد از قولنامه از دلال و واسطه تحویل بگیرید، بهای تمام شده خودرو حدود ۸۰۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برایتان ارزانتر است. در حال حاضر نسخه های کارتکس و تکمیل وجه شده دنا پلاس قیمتی حدود ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را دارند.
اگر هم بخواهید که دنا پلاس را با کارکرد کمتر از ۵ هزار کیلومتر خریداری کنید، قیمت هایی حدود ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۵۲ میلیون تومان به شما اعلام می شود که آنچنان مناسب و ارزنده نیست. لذا پیشنهاد می شود که در صورت مواجه با نسخه های کارکرده با افت قیمت ناچیز، همان نسخه های صفر کیلومتر را خریداری کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.