ایران هاب صادرات ولوو در منطقه می‌شود

ایران هاب صادرات ولوو در منطقه می‌شود
مدیرعامل سایپادیزل با اشاره به مذاکره با شرکت ولوو تراکس سوئد گفت: تصمیماتی مبنی بر صادرات محصولات این شرکت به منطقه خاورمیانه، کشورهای سی آی اس و شمال آفریقا از طریق ایران گرفته شده است.
محمد صادقی مدیرعامل شرکت سایپادیزل امروز در مراسم تحویل ۷۵هزارمین کامیون تولیدی ولوو در ایران که با حضور نیلسون مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد در ایران برگزار شد، گفت: شرکت سایپا دیزل سابقه بیشتر از ۵۰ سال را یدک می کشد که بیش از ۳۰ سال به عنوان نماینده انحصاری این شرکت محصولات را تولید و عرضه می کند.
مدیرعامل سایپادیزل ادامه داد: در طول ۳۰ سال گذشته محصولات باکیفیت و ایمن توسط این شرکت تولید و در ایران عرضه شده است و همچنین با استفاده از استانداردهای زیست محیطی روز جهان و مصرف سوخت پایین نسبت به رقبا محصولات خود را به مشتریان عرضه می کند. گواه این موضوع نیز دریافت چهارستاره کیفی ولوو از سازمان استاندارد است.
صادقی با بیان اینکه رابطه دو شرکت سایپادیزل و ولوو تراکس بسیار نزدیک است و تلاش هر دو طرف بر اجرای تعهدات بین طرفین خواهد بود، گفت: ارتقای سطح خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش به استانداردهای بین المللی از دیگر اهداف تولید محصولات است.
وی در خصوص برنامه شرکت ولوو تراکس سوئد برای انتقال تکنولوژی و داخلی سازی محصولات این شرکت در ایران گفت: در حال حاضر ۲۰ درصد ساخت محصول ولوو اف اچ در ایران صورت می گیرد و توافقات لازم نیز در زمینه افزایش این سقف ۳۰ درصد در سال ۹۷ و همچنین پس از آن بومی سازی ۵۰ درصد از این محصول در داخل ایران در سال های آینده هدف گذاری شده است.
مدیرعامل سایپادیزل همچنین به هدف گذاری صادرات محصولات ولوو از ایران به کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: مذاکراتی نیز با شرکت ولوو تراکس صورت گرفته تا ایران به عنوان هاب منطقه در نظر گرفته شود و محصولات خود را به عنوان نماینده رسمی ولوو در ایران به منطقه خاورمیانه، کشورهای آسیای مرکزی و شمال آفریقا عرضه کنند.
صادقی همچنین گفت: در این دیدار دو طرف ضمن ابراز تمایل نسبت به توسعه همکاری ها و انعقاد قرارداد مشترک بر ضرورت دستیابی به اهداف خود در زمینه های مختلف از جمله تولید خودروهای تجاری تاکید کردند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.