تولید شاسی‌بلند در دهه آینده

تولید شاسی‌بلند در دهه آینده
تقاضا برای عرضه شاسی‌بلندهای لوتوس در سراسر جهان سیر صعودی پیدا کرده، اما این سیر به‌طور خاص در بازارهای کلیدی مانند چین و ایالات متحده امریکا پررنگ‌تر است، چرا که باعث شده حتی شرکت‌ها هم برای خرید لوتوس، که شهرتش در ساخت خودروهای اسپرت سبک‌وزن است، متمایل شوند. بر همین اساس، شرکت لوتوس تمرکز خود را روی تولید یک شاسی‌بلند قرار داده که قرار است در اوایل دهه آینده آن را به بازار معرفی کند.
بنا به گزارش وب‌سایت معتبر چینی PC Auto، ثبت اختراع این شاسی‌بلند مرموز در حال انجام است و این وبسایت توانسته است به تصاویر مربوط به این ثبت اختراع که احتمالا مربوط به مدل شاسی‌بلند این شرکت است، دست پیدا کند. شکل کم‌ارتفاع این شاسی‌بلند دقیقا همان چیزی است که می‌توان انتظارش را از برند معتبری چون لوتوس داشت. همچنین از نشانه‌های ظاهری و شیک زیادی برخوردار است که می‌توان در رنج خودروهای اسپرت لوتوس آنها را دید.
جین مارک گلز، مدیرعامل شرکت لوتوس با اشاره به توصیف برنامه‌های شرکت برای بازتولید این خودرو گفت: طراحی این شاسی‌بلند، علاوه بر فرمان‌پذیری منحصر به فرد، بسیار سبک و سریع خواهد بود.
تولید شاسی‌بلند در دهه آینده
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این خودروی شاسی‌بلند احتمالا در چین تولید خواهد شد و احتمالا، این خودرو بیشترین میزان فروش خود را نیز در همین شکل تجربه خواهد کرد. هرچند مدل‌های سدان لوتوس ممکن است در نهایت در کارخانه شاسی‌بلند تولید شود، اما تولید خودروهای اسپرت لوتوس در انگلستان به قوت خود باقی خواهد ماند.
این نکته را در نظر داشته باشید که لوتوس اضافه کردن شاسی‌بلند به خط تولید را در برنامه خود دارد که البته این اتفاق دست‌کم در ۴ پنج سال آینده محقق نخواهد شد. لوتوس با تامین بودجه مورد نیاز که از صاحب جدید شرکت جیلی، قبل از اینکه این شاسی‌بلند را به بازار معرفی کند، روی احیای خط تولید خودروهای اسپرت قدیمی متمرکز خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.