با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید

با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید
هیوندای از فیس لیفت سوناتا مدل ۲۰۱۸ رونمایی کرد که دارای ظاهری جدید، تودوزی اصلاح شده و تکنولوژی هایی بیش تر است.
نسخه Elite سوناتای کنونی در این مدل حذف شده و این خودروی جدید تنها در نسخه های اکتیو و پرمیوم عرضه می شود. طیف مدل های این خودرو با نسخه اکتیو شروع می شود که از موتور دمش طبیعی ۲.۴ لیتری متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می برد. این موتور قدرت ۱۳۸ کیلووات و گشتاور ۲۴۱ نیوتون متر دارد و میزان مصرف سوخت آن ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید
تجهیزات استاندارد این خودرو شامل شش کیسه هوا، کمک استارت در سراشیبی، چراغ های جلوی خودکار، دوربین دید پشت و کمک پارک، نمایشگر لمسی ۸ اینچی روی داشبورد و ورودی بدون سویچ است.
خریداران مدل اکتیو این خودرو نمی توانند از مجموعه سیستم های کمک راننده Smart Sense هیوندای بهره ببرند که شامل کروز کنترل، هشدا نقاط کور و هشدار ترافیک پشت است. این تجهیزات حتی به عنوان آپشن نیز در این نسخه ارائه نمی شوند.
قیمت این خودرو از ۳۰۹۹۰ دلار شروع می شود اما رنگ بدنه ممتاز آن نیز ۵۹۵ دلار قیمت دارد.
مدل پرمیوم این خودرو به صورت استاندارد با مجموعه Smart Sense ارائه می شود و در نتیجه دارای کروز کنترل، هشدار نقاط کور، هشدار تغییر مسیر و هشدار ترافیک پشت است. ترمز اضطراری خودکار بخشی از این مجموعه نیست و در لیست آپشن های آن نیز دیده نمی شود.
برف پاک کن های حساس به باران، آینه های تاشوی برقی، چراغ های LED در اطراف، صندلی های جلوی برقی با حافظه به همراه ترمز پارک الکتریکی در این خودرو ارائه می شوند.
نیروی این نسخه از موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت ۱۸۰ کیلووات و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تامین می شود که مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.
این نسخه نیز قیمت پایه ۴۵۴۹۰ دلار دارد و رنگ بدنه ممتاز آن ۵۹۵ دلار قیمت گذاری شده است.
با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید
منبع دنده۶

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.