جنگل نوردی با ام وی ام X33S

جنگل نوردی با ام وی ام X33S
آخر هفته گذشته، شرکت مدیران خودرو، تعدادی از مالکان ام وی ام x33s را به سفری دو روزه دعوت کرد. این برنامه از تهران آغاز شد و به جنگل های شمالی کشور ختم شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این برنامه ۸ خانواده ام وی ام سوار در کنار دو تیم خبری و تیم برگزاری مدیران خودرو و نمایندگی پهلوان سوادکوه حضور داشتند. از نکات جالب این سفر، حضور مشتریان از شهرهایی چون همدان، گلپایگان، کاشان، اصفهان، تهران و… در این سفر بود. وقتی به خودروهای حاضر در این سفر نگاه می کردید، با خانواده هایی همراه بودید که از دو تا چهار نفر جمعیت داشتند و با کوله باری پر با X33S خود به سفر کوهستانی مدیران خودرو آمده بودند. در این برنامه زوج های جوان در کنار افراد میان سال حضور داشتند و نشان می داد که X33S توانسته در هر سبک خانواده ورود پیدا کند.

روز اول سفر، کاروان X33S از تهران به سمت سوادکوه و پارک جنگلی جواروم حرکت کرد. در طول این سفر، برخی از مالکان این کراس اوور چینی، برای اولین بار بود که با خودرو خود به جاده می آمدند و این سفر گروهی باعث شد تا بیشتر با X33S آشنا شوند. روز اول فرصت خوبی بود تا مالکان بتوانند خودرو خود را در جاده های اسفالته و پر پیچ و خم جاده ای با حداکثر ظرفیت تست کنند. در این برنامه دو خودرو امدادی همراه گروه بود تا در صورت بروز مشکل، خدمات لازم به خودروها ارائه شود.
روز دوم، با رانندگی در برخی نقاط جنگل آغاز شد و مسابقه دانش فنی خودرو نیز از جانب مدیران خودرو برای مشتریان حاضر برگزار شد. در این برنامه شناخت مالکان X33S نسبت به خودروشان سنجیده می شد. در پایان مسابقه به نفر اول این برنامه یک دست وسایل امدادی و تعمیراتی اعطا شد.
بعد از آن، کاروان ام وی ام سواران به سمت سد خاکی البرز حرکت کردند و تجربه رانندگی بر روی تاج سد را به دست آورند. بعد از بازدید سد، ام وی ام های X33S در جاده های خاکی وارد جنگلی بکر شدند و دقایقی با خودرو خود در جاده های کوهستانی و گلی رانندگی کردند. بعد از برگزاری مراسم ناهار و مسابقه های دیگر، گروه X33Sسواران راهی شهرهای خود شدند. در پایان برنامه، باز هم راهنمای گروه مسیر پیچیده ای را انتخاب کرد. این مسیر باعث شد تا تجربه رانندگی با X33S در جاده مه زده و سنگلاخی و گاهی آب گرفته برای همسفران ایجاد شود.
وقتی با مالکان X33S در طول سفر صحبت می کردیم، شرایط فروش مناسب، امکانات خوب، گستردگی شبکه فروش و خدمات پس از فروش، طراحی ظاهری مناسب و جادار بودن را به عنوان ملاک های خود برای خرید این کراس اوور اعلام کردند.
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.