تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!

تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!
کمپانی تویوتا از سال ۱۹۳۶ تاکسی‌های مدل AA خود را برای ژاپنی‌ها ساخته بود و اکنون آمادگی دارد که جدیدترین نسخه آن را روانه خیابان‌های ژاپن کند. تاکسیJPN با سقف بلند خود فضای بیشتری را در اختیار سرنشینانش قرارداده و به لطف درب‌های بزرگ قسمت عقب؛ ورود و خروج از JPN بسیار آسان است.
تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!
ظاهر بیرونی JPN نیز کمی جذاب و هیجان‌انگیز است. تویوتا می‌گوید برای طراحی تاکسی JPN از تاج بزرگ سدان‌های خود الهام گرفته و یک جلو پنجره مشبک کرومی با طرحی افقی را در پیشانی آن قرار داده است. آینه‌های جانبی تاکسی JPN نیز بالای چراغ‌های جلو و به شکلی یکپارچه نصب شده‌اند. تویوتا تاکسی JPN را در دو نسخه Nagomi و Takumi و با کیفیتی بسیار بالا به فروش خواهد رساند. تفاوت ظاهری دو نسخه مذکور در چراغ‌های دوگانه LED و وجود چراغ‌های عمودی برروی ستون D است.
تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!
تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!
اما محیط داخلی JPN مانند هر تاکسی دیگری اهمیت فراوانی دارد. در این محیط پنجره‌ها بسیار بزرگ بوده و ایمنی سرنشینان در اولویت کمپانی تویوتا قرار داشته است. همچنین فضای حمل‌بار JPN به ۴۰۱ لیتر می‌رسد.
تاکسی جدید و گازسوز تویوتا معرفی شد!
تاکسی تویوتا به راحتی ویلچر را حمل کرده و روشنایی عقب آن به سرنشینان کمک می‌کند که در شب، به راحتی کمربند را پیدا کرده و ببندند!به گفته تویوتا کابین JPN در تمام طول روز بی‌صدا بوده و آن را مدیون استفاده از مقدار زیادی مواد با کیفیت و شیشه‌های ضد صدا برای پنجرهاست. برای افزایش آسایش سرنشینان جلو یک تصفیه کننده هوا قرار گرفته است؛ اما باید توجه داشت که نسخه Takumi تاکسی مذکور در قسمت عقب نیز دارای سیستم تهویه هوا و گرمکن صندلی است.تاکسی JPN دارای ۶ کیسه هوا بوده و از سیستم ایمنی (Toyota Cargo Safety S (TSS-C استفاده می‌کند. همچنین سیستم اجتناب از برخورد نیز در تاکسی JPN وجود دارد.هر دو نسخه JPN از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری LPG استفاده می‌کنند. در حال حاضر نسخه ۲۰۱۸ خودروی JPN با قیمت ۲۹۹۰۰ دلار در مدل پایه به فروش رسیده و قیمت آن در مدل‌های بالاتر به ۳۰ هزار دلار هم می‌رسد. تویوتا برنامه‌ریزی دارد که در هر ماه حدود هزار دستگاه از JPN را تولید کرده و بفروش برساند. به این ترتیب تاکسی جدید تویوتا تبدیل به یکی از خودروهای عمومی در طول برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد.
منبع چرخان

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.