فورد موستانگ GT، قوی تر از همیشه

فورد موستانگ GT، قوی تر از همیشه
عشق و علاقه شدید یک تیم متخصص از مهندسان فورد به موستانگ و رقابت دیرینه‌اش با شورولت کامارو باعث شده تا وقت اضافی‌شان را برای توسعه و طراحی بسته قدرتی سطح ۲ صرف کنند. نتیجه این تلاش، در سال ۲۰۱۸ موستانگ GT معرفی خواهد شد. به ادعای این متخصصان، عملکرد سریع چراغ‌ها و همچنین سطوح گریپ پایان‌ناپذیر از جمله ویژگی‌های این موستانگ است.
این بار هم فورد با بسته‌های قدرتی جدید خود، برای رقابت با کامارو SS دو قدم بلند برداشته است. فراموش نکنید که موتور V8 این خودرو نیز برای رسیدن به قدرت ۴۶۰ اسب بخار، دستکاری شده که این قدرت، ۵ اسب بخار بیشتر از خروجی کامارو SS است.
نخستین بسته قدرتی، هنگام رونمایی از موستانگ ۲۰۱۸ به‌روز‌شده در ابتدای سال معرفی شد. این بسته یا برای موستانگ EcoBoost یا موستانگ GT قابل دسترسی است و در نسخه بعدی لوازمی مانند تیونیگ شاسی منحصربه‌فرد، رادیاتور بزرگ‌تر، ترمز ۶ پیستون Brembo با روتورهای بزرگ‌تر، دیفرانسیل لغزش محدود Torsen، لاستیک‌های Michelin Pilot Sport 4 S و فنربندی تعلیق مغناطیسی را داراست.
فورد موستانگ GT، قوی تر از همیشه
این به خودی خود یک بسته قدرتمند بود، اما فورد با بسته قدرتی سطح ۲ استانداردها را حتی بالاتر هم برد که به‌طور اختصاصی در خودروهای دستی در دسترس است. حتی لاستیک‌های قوی‌تر Michelin Pilot Sport Cup 2 همراه با سیستم فنربندی تعلیق مغناطیسی و فرمان بازبینی‌شده به این خودرو اضافه شده است. همچنین بسته آیرودینامیکی جدید برای downforce طراحی شده است.
فورد موستانگ GT، قوی تر از همیشه
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این عناصر آیرودینامیکی با اسپلیتر و اسپویلر جدید چشمگیر می‌شوند و بیش از ۱۰ کیلوگرم به downforce در سرعت ۱۲۸ کیلومتر در ساعت اضافه می‌کند. به طور کلی نیز این بسته نسبت به نخستین بسته‌ای که برای موستانگ عرضه شد، شاهد تغییرات زیادی بوده است که مستحکم‌تر شدن قطعات مختلف خودرو مانند فنرهای جلو وعقب، از جمله آن‌ها است. همانطور که در ابتدا ذکر شد، این بسته توسط تیمی طراحی شده که در زمان غیرکاری خارج از برنامه معمول موستانگ کار می‌کردند. مدیریت با رضایت از نتیجه، به آنها چراغ سبز نشان داد. این حرکتی است مثال زدنی از عشق در تیم موستانگ و ارتباط آنها با خودرو و مشتریانشان.
این موستانگ ۲۰۱۸ در اواخر امسال به نمایشگاه راه پیدا می‌کند. سفارش این خودروهای دارای بسته قدرتی سطح ۲ را می‌توان اکنون انجام داد و زمان تحویل آنها نیز بهار سال آینده خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.