تجهیز 32 مرکز آموزش فنی و حرفه ای توسط شرکت مدیران خودرو

تجهیز 32 مرکز آموزش فنی و حرفه ای توسط شرکت مدیران خودرو
مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان فنی ‌و حرفه‌ ای کشور و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور محمد امین سازگار نژاد رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه ‌ای کشور، بهرام شریعت رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو و ژو شاودانگ مدیرعامل شرکت مدیران ‌خودرو برگزار شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این مراسم گفت : آزادسازی توان بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی می تواند در بخش اشتغال بسیار مهم عمل نماید.

مهندس قادری ، در ادامه با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو از سال ۸۳ فعالیت تولیدی خود با شریک چینی که از شرکت های معتبر بین المللی است آغاز کرده است ، افزود : کارخانه اصلی مدیران خودرو در بم در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع وسعت دارد و در حال حاضر حدود ۲هزار و۵۰۰ نفر دراین حوزه در کشور مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۲۷ نوع از محصولات مدیران خودرو به بازار کشور عرضه شده و این مساله ضرورت ارایه خدمات را برای مصرف کنندگان بیشتر می کند تا بتوانیم اعتماد مصرف کنندگان را کسب نماییم.در این راستا نظر بر این بوده که ارائه محصولات باکیفیت خدمات مناسب را همواره سرلوحه کاری قرار دهیم.

قادری با تاکید بر اینکه مدیران خودرو تاکنون ۲۵۰هزار دستگاه از محصولات خود را در ایران عرضه کرده است ،گفت : این شرکت هم اکنون در حدود ۱۶۰نماینده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد که یکی از فعالیت های مهم و ماموریت اصلی این سازمان بحث مسولیت های اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم با انجام مسولیت اجتماعی افزایش مهارت آموزی را داشته باشیم زیرا با توجه به مراکز علمی و دانشگاهی مساله مهارت آموزی مغفول مانده و به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است.

وی گفت : در راستای امضای تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تجهیز ۳۲ مرکز آموزشی در دست اقدام است و بر این اساس در نظر داریم تا از حداکثر توان مجموعه استفاده نماییم تا هرچه سریعتر بر اساس اولویت های سازمان فنی و حرفه ای و بر اساس تجمع خودروهای مدیران خودرو در سطح کشور اولویت بندی تجهیز گارگاه ها صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات فروش مدیران خودرو با بیان اینکه اشتغال بزرگترین مشکل جامعه کنونی است ، افزود : امید است با توجه به تکنولوژی و سطح کیفی محصولات بتوانیم مسیر خوبی را برای افزایش اشتغال در تمام استان ها طی نموده و نقش کوچکی را در افزایش مهارت آموزی در این حوزه در کشور ایفا نمائیم.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت : با توجه به اینکه تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و مدیران خودرو ۳ساله است می بایست هرساله اثرات و نتایج خروجی های این تفاهم نامه محاسبه شود تا با ارائه گزارش میزان انگیزه برای فعالیت بیشتر شود.

وی از ضرورت های عقد این تفاهم نامه ، استقلال تعدادی از استادکاران این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد : شرکت ها همیشه با این مساله مواجه اند و باید برای رفع این مساله اقدام شود.

وی در پایان ضمن تشکر از معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : طی سه ماه گذشته با پیگیری های دوجانبه توانسته ایم به مرحله کنونی و عقد تفاهم نامه برسیم و امیدواریم هرچه سریعتر روند اجرایی کار آغاز شود.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور و شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد و گسترش زیرساخت های لازم جهت زمینه سازی شغل های مرتبط با خدمات فنی لازم جهت تعمیر و نگهداری خودروهای دارای تکنولوژی های جدید از جمله گیربکس های اتوماتیک، CVT و دیگر سیستم های جدید در خودروهای در حال تردد بازارهای خودرویی ایران است.

تربیت نیروهای متخصص فنی با هدف ایجاد توامندی لازم جهت ارائه خدمات فنی روز و همچنین افزایش مهارت انها جهت زمینه سازی برای جذب در نمایندگی های رسمی و همچنین افزایش سطح دانش این نیروها از اهداف بیان شده در این تفاهم نامه است و پیش بینی می شود با اجرای این طرح خدمات فنی و تعمیر و نگهداری خودروهای برند MVM و CHERY بصورت فراگیری تری در سطح مراکز تعمیرگاهی کشور به دارندگان این خودروها و هر خودرو دیگری که از سیستم های فنی مشابه این خودرو ها برخوردار هستند ارائه شود.

رشد و شکوفایی صنعت خودرو با تعامل دوطرفه صنعت و مجموعه های آموزشی

مدیر فنی و مهندسی شرکت مدیران خودرو در مراسم انعقاد قرارداد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت مدیران خودرو (MVM) که با حضور جمعی از مدیران دو شرکت و اصحاب رسانه صورت پذیرفت ، گفت :معتقدم اتفاق خوشایندی در حال اجرا است و مسلما ارتباط بین صنعت و مجموعه های آموزشی می تواند برای کشور مثمر ثمر واقع شود.

برخورداری ، نقطه عطف ارتباط بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مدیران خودرو را در نهایت منجر به انتقال دانش با ارزش با توجه به تجربه فعالیت های سازمان فنی و حرفه ای به بخش شبکه خدمات پس از فروش این شرکت دانست.
تجهیز 32 مرکز آموزش فنی و حرفه ای توسط شرکت مدیران خودرو
وی ادامه داد : امروز انتقال تکنولوژی های نوین در مجموعه خودروسازی مدیران خودرو در حال ظهور است که به ایران نیز ورود یافته است و مطمئنا این تکنولوژی به بدنه سازمان فنی و حرفه نیز انتقال خواهد یافت.

مدیر فنی و مهندسی شرکت مدیران خودرو این تعامل دوطرفه را در نهایت موجب ارتقا کمی و کیفی سطح خدمات در هر دو مجموعه سازمان فنی و حرفه ای و شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو عنوان کرد و افزود : به زودی شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در حوزه های فی مابین خواهیم بود.

آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای موجب افزایش سطح کیفیت محصول و ارایه خدمات پس از فروش بهتر می گردد

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با توجه به تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت مدیران خودرو (MVM) گفت : آموزش های فنی و حرفه ای ، آموزش های مهارتی است و تاثیرگذاری آن بر اساس رویکرد تقاضا محور صورت می گیرد.

رحمتی در این مراسم افزود : آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در هر حوزه در نهایت منجر به بهره وری نیروی کار ، افزایش سطح کیفیت محصول و ارایه خدمات پس از فروش بهتر شده و نهایتا منجر به رضایت مشتریان خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در صورت کارآمدی ،گران قیمت هستند ، افزود : آموزش های فنی و حرفه ای باید تابعی از تغییرات و در نهایت انعطاف پذیری و انطباق پذیری را بهمراه داشته باشند.

وی ادامه داد : آموزش فنی و حرفه ای زمانی موثر است که تابعی از تغییرات تکنولوژی باشد و این مساله سبب شده تا این سازمان رویکرد تقاضا محوری را اتخاذ کند.

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردر ادامه با تاکید به اینکه تمامی بنگاه های اقتصادی باید برای آموزش های مهارتی سرمایه گذاری نمایند ، افزود : در حدود ۶۰ تفاهم نامه براساس این رویکرد در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت خانه ها و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی کشور به امضا رسیده است.

رحمتی با ابراز امیدواری در خصوص تفاهم نامه همکاری شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت : در این راستا تجهیز ۳۲ مرکز آموزشی توسط شرکت مدیران خودرو صورت خواهد گرفت و پس از آن مربی های سازمان فنی حرفه ای نیروهای مورد نیاز در حرفه های متعدد و براساس استانداردهای مشترک تهیه شده در تفاهم نامه را آموزش خواهند داد.

وی ادامه داد : تجهیز کارگاه های فنی و حرفه ای به سبب آن است که آموزش ها دقیقا نیاز بازار روز شرکت مدیران خودرو را تامین خواهد کرد ضمن اینکه سرمایه گذاری برای بالا بردن ضریب ایمنی محیط کار و افزایش بهره وری نیروی کار منجر به رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به اینکه آموزش و مهارت آموزی مورد اقبال سایر صنایع و بنگاه های اقتصادی کشور نیز قرار گیرد ،افزود : امید است سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز بتواند ماموریت خود در جهت توانمندسازی منابع انسانی کشور خصوصا در حوزه صنعت ،معدن ،کشاورزی و خدمات براساس نیاز بازار کار عملی نماید تا نیرو های کار ماهر و موثر داشته داشته و در نتیجه شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور باشیم.

در ادامه این مراسم موسوی ، معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم با ابراز امیدواری در خصوص اینکه امضای تفاهم نامه قسمتی از مشکلات اشتغال در کشور را حل خواهد کرد ، افزود : رویکرد این سازمان از سال ۹۴ بر اساس برنامه ریزی آموزشی با مشارکت صنایع و رفع شکاف بین سیستم آموزشی و نیاز بازار کار است.

وی ادامه داد : بر این اساس با کمک سازمان فنی حرفه ای آموزش های متناسب با تکنولوژی روز خودروهای مدیران خودرو که امروز در بازار ایران وجود دارند ، ارائه می شود.

موسوی با بیان اینکه مدل برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای در جهان ؛ با همکاری پیشروان و رهبران تکنولوژی و بنگاه های اقتصادی صورت می پذیرد ، گفت : در آینده ای نه چندان دور نیاز بازار کار از کارگر ساده به افراد آموزش دیده ،تکنسین ها و مهندسین با تجربه تغییر خواهد کرد.

وی افزود : رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اصل استانداردسازی مهارت ها ،دانش ها ،نگرش ها و متوازن سازی آنهاست.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور ضرورت اقتصادی و تکنولوژی را از دلایل انعقاد این تفاهم نامه ها عنوان کرد و افزود :تاکنون در این راستا با بیش از ۵۰ ارگان و سازمان دولتی و بنگاه های خصوصی تفاهم نامه منعقد شده است و از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۵۰۰هزار نفر بر اساس سفارش صاحبان صنایع آموزش دیده اند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.