دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017
اگر به دنبال خودرو هایی می گردید که از کابین مدرن و آخرین امکانات بهره می برند و در عین حال ظاهر زیبا و به روزی نیز دارند، به شما پیشنهاد می کنیم که به خودرو هایی که در لیست زیر قرار دارند توجه کنید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

۱_ رولزرویس فانتوم
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017
خودروهای فانتوم بیش از ۹۲ سال است که در طی ۸ نسل تولید می شوند. نسل هشتم این خودروی لوکس چندی پیش معرفی شد و همانطور که تصاویر این خودروی فوق لوکس نشان می دهد نسل آخر نیز درست شبیه نسل های پیشین از کابین بزرگ و لوکسی برخوردار است.

درون این کابین ترکیبی از ابریشم، چرم، چوب و حتی فلز به چشم می خورد. فانتوم نسل هشت توانایی سفارشی سازی فوق العاده ای داشته و برای تولید آن نظر هنرمندان بسیاری اعمال شده است.

موتور ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی و ۶.۷۵ لیتری این خودرو توانایی تولید ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قیمت این خودرو بیش از ۴۰۰ هزار دلار است.

۲_ مرسدس بنز آ ام گ ۶۵ اس

دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017
این مدل پرچم دار خودروهای کانورتیبل مرسدس بنز بوده و قدرتمند ترین مدل اس کلاس محسوب می شود. در درون کابین بزرگ این خودروی چهار سرنشین انواع امکانات و تجهیزات ممکن را قرار دارد و سقف آن نیز از جنس پارچه ۳ لایه جمع شونده پر رزق و برق است.

امکانات این خودرو به حدی است که تقریبا تمامی منتقدان و متخصصان راضی نگه داشته است.

آخرین نسخه این خودرو از یک موتور ۱۲ سیلندر دو توربو برخوردار است که می تواند نیرویی معادل ۶۳۰ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۰۰۰ نیوتن متر تولید کند. مدل ۲۰۱۷ این خودرو با قیمت پایه ۲۵۰ هزار دلار در دسترس است.

۳_ بنتلی بنتایاگا
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

این خودرو به عنوان سریع ترین و لوکس ترین شاسی بلند دنیا شناخته می شود. درون کابین بنتایاگا از چوب‌ های واقعی و پرداخته‌شده با دست، تریم فلزی و پوشش چرمی مجلل استفاده شده است.

این اتومبیل سوپرلوکس از یک موتور ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توربوشارژ برخوردار است که می تواند با اتصال به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر را تولید کند.

این خودرو به عنوان گران ترین شاسی بلند جهان شناخته می شود و مدل پایه آن ۲۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

۴_ آستون مارتین رپید اس

دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017
این خودرو از طراحی منحصر به فرد و خاصی برخودار است. این سدان چهار درب بیشتر شبیه خودروهایی است که در فیلم های جیمز باند نمایش داده می شوند است.

علاوه بر تجهیز این مدل آستون مارتین رپید به انواع امکانات و تجهیزات به روز در درون کابین آن از چوب و فیبر کربن و پوشش های چرمی نیز استفاده شده است.

بارزترین ویژگی ظاهری این خودرو جلوپنجره بزرگ آن است اما شکاف های روی بدنه، دیفیوزر عقب، آینه های بیرونی جدید و چراغ های عقب فیبر کربنی نیز از دیگر ویژگی های ظاهری این خودروی لوکس اسپرت است.

موتور ۱۲ سیلندر و ۶ لیتری این خودرو می تواند قدرت ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر را تولید کند. در حال حاضر قیمت این خودرو بازه ای بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ هزار دلار است.

۵_ بنتلی فلایینگ اسپور
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

بنتلی فلایینگ اسپور می تواند به لطف موتور توربوشارژ دوقلوی W12 خود به سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد. موتور توربوشارژدار این خودرو می تواند نیروی ۶۲۶ اسب بخار و گشتاور ۸۲۰ نیوتن متر را تولید کند.

این خودرو دوست دار محیط زیست بوده و یکی از اتومبیل هایی محسوب می شود که آلایندگی اندکی را وارد محیط اطراف می کند.

در کابین این سدان از روکش‌های جدید آلکانترا و چرم نیمه آنیلین استفاده شده که این سوپراسپورت چابک بنتلی تبدیل را به یکی از لوکس ترین خودروهای کمپانی تولید کننده خود کرده است.

این سدان با قیمت حدودی ۲۰۰ هزار دلار به فروش می رسد.

۶_ بنتلی مولسان
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

این خودرو پرچمدار خودروهای سوپرلوکس بنتلی است و همانطور که می دانید خودروهای سوپرلوکس علاوه بر موتور قوی و قدرت بالا از تکنولوژی ها و امکانات بروز فراوانی نیز برخوردار اند.

بنتلی مدعی است که برای تولید هر دستگاه از این خودرو ۴۰۰ ساعت زمان احتیاج بوده و دقت و ظرافت بالایی در تولید آن بکار می رود.

صحت این ادعا را می توان از کابین استثنایی آن فهمید. درون اتاقک این خودرو علاوه بر وجود انواع و اقسام تکنولوژی ها، امکانات فوق‌ العاده نیز به چشم می‌خورد.

موتور دوقلو توربوشارژ ۶.۷۵ لیتری مولسان می تواند قدرت ۵۳۰ اسب بخاری به همراه گشتاور ۱۱۵۰ نیوتن متری تولید کرده و در نهایت به سرعت ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو با قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار به فروش می رسد.

۷_مرسدس بنز اس ۶۰۰ میباخ
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

این بنز ۶.۵ متری فوق لوکس و دوست داشتنی با طراحی بدنه طویل خود می تواند حسابی شما را تحت تاثیر قرار دهد. گفته می شود مرسدس بنز اس ۶۰۰ میباخ اکثرا جهت جابجایی رؤسای جمهور، رهبران، افراد مشهور و قدرتمند کشورها به صورت وی آی پی طراحی شده است.

درون کابین بسیار بزرگ این خودرو انواع و اقسام تکنولوژی و امکانات به چشم می خورد. از جمله این امکانات می توان به یک سیستم صوتی فوق العاده، صندلی های ماساژور چرمی و حتی قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه صندلی ها اشاره کرد.

موتور توربوشارژ دو قلوی ۱۲ سیلندر و ۶ لیتری این خودرو سنگین توانایی تولید قدرت ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۸۳۰ نیوتن متر را دارد. قیمت حدودی این خودرو نیز ۵۵۰ هزار دلار عنوان شده است.

۸_ رولزرویس داون

دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017
این خودرو به یاد مدل سیلور داون به این اسم نام گزاری شده است. نمای سیال و بسیار یکدست داون واقعا چشم نواز بوده و تناسب طراحی بدنه را به رخ مخاطب می کشد.

کمپانی لوکس ساز رولزرویس در طراحی و تولید کابین این خودرو سنگ تمام گذاشته و داون را به امکانات فوق العاده ای مثل سیستم صوتی خانگی، سقف متحرک، کنترل‌‌کننده‌های مرکزیِ infotainment و آی درایو بی ام و مجهز کرده است.

در زیر کاپوت کشیده این خودرو یک موتور ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری قرار دارد که می تواند قدرت ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور نزدیک به ۷۸۰ نیوتن متر تولید کند. این خودروی کانورتیبل با قیمتی در حدود ۳۴۰ هزار دلار در دسترس است.

۹_ رولزرویس گوست
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

این کوپه اشرافی نسخه به روز شده مدل ۲۰۰۹ خود است که در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۴ ژنو رونمایی شده است. تمامی امکاناتی که در نسخه قبلی در درون کابین به چشم می خورد در این نسخه نیز وجود دارد.

بدنه خودرو از جنس فولاد ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی دارد. مدل گوست از یک موتور توربوشارژ دوقلوی ۶.۶ لیتری و ۱۲ سیلندر برخوردار است. این موتور می تواند قدرت ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر را تولید کرده و با کمک یک گیربکس اتوماتیک ۸ دنده روانه چرخ های عقب کند.

۱۰_ رولزرویس ویث
دهگانه لوکس ترین خودروهای جهان در سال 2017

این خودروی دو درب چهار سرنشینه با قیمت پایه ۳۰۰ هزار دلار قابل خریداری است. ریث به یک موتور ۱۲ سیلندر و ۶.۶ لیتری توربوشارژ مجهز است که می تواند قدرت ۶۲۴ اسب بخاری به همراه گشتاور ۸۰۰ نیوتن متری را تولید کند.

این خودرو به سیستم انتقال نیروی ۸ سرعته ساخت ZF مجهز است. این گیربکس از فناوری جی‌پی‌اس برای عبور و مرور در جاده ها استفاده کرده و به این ترتیب بر اساس مشاهدات و نقشه های ماهواره ای در هر لحظه دنده مناسب را انتخاب می کند.

این خودرو از ظاهری شدیدا کلاسیک برخوردار است و جلو پنجره خاص رولزرویس نیز در آن به چشم می خورد. سیستم صوتی حرفه ای، تزئینات داخلی و ترکیبی لوکس و کلاسیک، پنل های داخلی چوبی و حتی سیستم نمایش دهنده اطلاعات بر روی شیشه تعداد اندکی از امکانات بی نظیر این خودرو است.

منبع:دیجیاتو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.