امکان ورود مجدد کرمان موتور به بازار زیر 45 میلیون تومان

امکان حضور مجدد کرمان موتور به بازار زیر 45 میلیون تومان
شرکت کرمان موتور امروز به عنوان یکی از خودروسازان موفق بخش خصوصی به حساب می آید که با همکاری چینی ها توانسته محصولات به نسبت محبوبی را به بازار داخلی بفرستد.
جک S5 و لیفان ۸۲۰ را می توان از موفق ترین خودروهای جدید بازار ایران دانست که با استقبال خوبی در بخش فروش روبه رو شده است و این روزها جز محبوب ترین خودروهای بالای ۸۰ میلیون چینی در بازار به حساب می آیند. کمپانی لیفان چین که این روزها بر روی محصول X50، X60 ، ۶۲۰ و ۸۲۰ با کرمان موتور همکاری می کند، محصولی ۶۹ هزار و ۸۰۰ یوآنی دارد. این خودرو که ۵۳۰ نام دارد به عنوان یک سدان کوچک شناخته می شود و با توجه به برخی مشخصات توان رقابت با خودروهای فعلی زیر ۴۵ میلیون تومان را دارد. لیفان ۵۳۰ به موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۲ اسب بخاری با گشتاور ۱۳۳ نیوتون متر مجهز است که از طریق یک گیربکس پنج دنده دستی یا اتوماتیک CVT، قدرت آن به چرخ های جلو منتقل می شود.
امکان حضور مجدد کرمان موتور به بازار زیر 45 میلیون تومان
در بخش هایی از طراحی داخلی این خودرو، شباهت زیادی را با لیفان X50 شاهد هستیم. همچنین امکانات به نسبت متعادل، خرید این خودرو را تا حد زیادی با قیمت کمتر از ۴۵ میلیون تومان توجیه می کند. سانروف، سیستم تهویه دستی، شیشه ها و آینه های برقی، دو کیسه هوا( ۶ عدد سفارشی)، ترمز ABS، EBD و BA، سنسور پارک عقب، فرمان برقی و… از امکانات لیفان ۵۳۰ محسوب می شود. قیمت این خودرو در بازار چین ۵۳ هزار و ۸۰۰ یوآن الی ۶۹ هزار و ۸۰۰ یوآن تعیین شده است. در صورت حضور این خودرو شاهد آغاز رقابت آن با خودروهایی چون راین V5 خواهیم بود.
امکان حضور مجدد کرمان موتور به بازار زیر 45 میلیون تومان
حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.