جیپ و عرضه یک SUV جمع و جور!

جیپ و عرضه یک SUV جمع و جور!
این روزها کمپانی جیپ بسیار گرفتار است زیرا از یک طرف بر طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام داده باید نسل بعدی جیپ رانگلر را در دسامبر امسال، قبل از ارائه این خودرو به نمایندگی‌ها، در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس رونمایی کند.
از سوی دیگر ، مدل وانت مانند این کمپانی که بر اساس شایعات گویا اسکرامبلر نام دارد نیز باید در اواخر سال ۲۰۱۸، قبل از اینکه به خط مونتاژ برسد رونمایی گردد و در اوایل سال ۲۰۱۹ به نمایندگی‌ها عرضه شود.
البته گویا این مشغله‌ها تنها نوک کوه یخ هستند و بنا بر گزارش Automotive News، این کمپانی در حال آماده شدن برای تولید یک SUV کلاس A است که یکی از زیرمجموعه های رنگید به شمار می‌رود. با این وجود این خودرو در آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد زیرا قرار است کمپانی جیپ، این خودرو را تنها در بخش‌هایی از جهان عرضه کند که به خودروهای کوچک علاقه مند باشند.
جیپ و عرضه یک SUV جمع و جور!


به گزارش چرخان،این اولین بار نیست که ما در مورد این مدل جدید و جمع و جور کمپانی جیپ خبرهایی را می‌شنویم. همین سال پیش بود که در نمایشگاه خودروی پاریس، رئیس کمپانی جیپ در مصاحبه ای با Autocar، بیان داشت که این کمپانی ایده‌هایی برای تولید یک SUV چهارمتری زیرمجموعه رنگید دارد. رئیس کمپانی جیپ در ادامه سخنان خود افزود که مطمئن است این مدل جدید با داشتن قابلیتهای بالایی همانند دیگر محصولات جیپ و امکان رانندگی در هر شرایطی به سرعت طرفداران زیادی را جذب خواهد نمود.
درحالی‌که که هنوز در مورد این مدل هیچ چیزی رسمی نشده، یک مدل کوچک با کدنام ۵۲۶ در حال حاضر برای هند ساخته شده که ممکن است عرضه آن تنها به صورت محلی باشد. به زودی مشخص خواهد شد که آیا این همان مدل است و اگر این چنین است ایا در جایی به جز هند نیز عرضه خواهد شد یا خیر.
جیپ و عرضه یک SUV جمع و جور!
گذشته از اینها، مدل جیپ کامپس نیز تا پایان این دهه به روز نخواهد شد اما نسخه جدید جیپ چروکی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد گردید. نهایتا رانگلر و گرند لانگر بدنه بر روی فریم بر اساس رام ۱۵۰۰ساخته خواهند شد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ ارائه شوند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.