قدرت نمایی آرین تایر با بریجستون

قدرت نمایی آرین تایر با بریجستون
شب گذشته، شرکت آرین تایر پویا به عنوان زیر مجموعه گروه آرین، مراسم آغاز به کار و همکاری خود را با کمپانی بریجستون ژاپن در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

از این پس شرکت آرین تایر پویا به عنوان نماینده رسمی برند بریجستون در ایران شناخته می شود و قرار است که لاستیک های این نشان مطرح ژاپنی را برای خودروهای سواری، شاسی بلند و خودروهای کار و تجاری به کشور وارد کند.
بریجستون از سال ۱۹۳۱ به عنوان یکی از بزرگترین لاستیک سازهای دنیا به حساب می آید و در سال ۱۹۸۸، کمپانی فایرستون را به عنوان یکی از زیرشاخه های خود خریداری کرد. کیفیت، ایمنی، دوام و پایداری مناسب لاستیک های بریجستون باعث شده تا این نشان تجاری همیشه در صدر بهترین لاستیک سازهای دنیا قرار بگیرد. باید اشاره کرد که نشان بریجستون در بررسی های انجام شده معتبری چون جی دی پاور آمریکا، همیشه به عنوان یکی از نشان های مطمئن در بحث لاستیک معرفی شده است. سابقه تولید این برند برای خودروهای فرمول ۱ و از طرفی ساخت لاستیک هایی با دوام بالا برای خودروهای معدن باعث شده تا هر سال به عنوان یکی از بهترین ها در دنیا شناخته شود. جالب است بدانید که بریجستون ژاپن در ۲۴ کشور خط تولید دارد و برای ۱۴۱ کشور، محصولات خود را سفارشی سازی می کند. لذا به گفته منابع خارجی و نهادهای بازرسی، این نشان ژاپنی یکی از تطبیق پذیرترین لاستیک ها برای خودروهای مختلف در شرایط گوناگون است. یکی از مهم ترین بخش های حضور برای یک کمپانی ساخت لاستیک، عقد قرارداد با برندهای لوکس ساز دنیا است. بریجستون در حال حاضر با برندهایی چون فراری، ب ام و، مرسدس بنز، لکسوس، تویوتا، نیسان سری نیسمو، هوندا، دوج، فورد، شورولت و… همکاری دارد و به عنوان یکی از سه گزینه اصلی کمپانی های سازنده خودروهای لوکس به حساب می آید. همچنین برای خودروهای عادی، همیشه نشان این کمپانی در جمع ۸ لاستیک ساز برتر دنیا دیده شده است.
حال شرکت آرین تایر پویا به عنوان نماینده اصلی بریجستون شناخته می شود و قرار است که سهم بازار این نشان برتر در صنعت لاستیک سازی را در ایران افزایش دهد. یکی از مزیت های حضور رسمی بریجستون در ایران این است که از این پس، آرین تایر پویا ضمانت نامه رسمی این نشان ژاپنی را در ایران اجرا می کند و جدیدترین سری تولیدی لاستیک های بریجستون به ایران وارد می شود. در سال های گذشته شاهد آن بوده ایم که بسیاری از لاستیک های خارجی به صورت قاچاق به کشور می آمدند و فروشندگان تعهدی را نسبت به محصول ارائه شده نداشتند. همچنین در مواردی دیده شده بود که به خاطر نایان بودن برخی لاستیک های، سری تولیدهای قدیمی با قیمتی گزاف به دست مشتری می رسید. به گفته مدیران ارشد بریجستون و آرین تایر، نمایندگی های عرضه محصولات این نشان در ایران مشخص شده است و از این پس مشتریان می توانند محصولات بریجستون را با قیمتی مناسبتر نسبت به بازار آزاد همراه با ضمانت نامه های معتبر خریداری کنند. اکثر محصولات این برند، در خودروهای وارداتی مورد تقاضا است. برخی از مالکان خودروهای چینی و یا داخلی نیز این لاستیک را به خاطر عمر بیشتر نسبت به لاستیک های کره ای و اروپایی، صدای کمتر، نرمی بیشتر و چسبندگی بالا در جاده های خیس خریداری می کنند.


عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.