تویوتا اف جی کروزر به پایان راه خود نزدیک می‌شود!

تویوتا اف جی کروزر به پایان راه خود نزدیک می‌شود!
تولید خودروی آفرود نام‌آور تویوتا اف جی کروزر در سال ۲۰۱۴ در ایالات متحده همراه با نسخه Trails Teams Edition خاتمه یافت و هم اکنون تویوتا قصد دارد که تولید این خودروی آفرود را به طور کامل متوقف نماید اما این کار را قبل از تولید نسخه نهایی این خودروی استثنایی انجام نخواهد داد.
این مدل سحرآمیز به طور انحصاری در ژاپن با رنگ بدنه بژی تولید خواهد شد که تا داخل خودرو و بر روی صندلی‌ها و همچنین اطراف کنسول مرکزی ادامه خواهد داشت. بنابراین تویوتا اف جی کروزر با آن سبک قدیمی دوست داشتنی خود، کم کم به پایان راه نزدیک می‌شود و زمان آن است که دوستداران این خودرو با آن خداحافظی کنند.
به گزارش چرخان،شواهد امر از وجود حاشیه‌های جذاب سیاه‌رنگ در قسمت داخلی و خارجی تویوتا اف جی کروزر جدید، همراه با رکاب‌های انحصاری این مدل و چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی سفارشی حکایت دارند. به نقل از کمپانی تویوتا، اعمال تمامی این تغییرات در تویوتا اف جی کروزر، جلوه مدرن کاملا متمایزی را به آن بخشیده بنابراین با توجه به این توصیفات دیگر جایی برای استایل خارجی قدیمی و محیط داخلی ۱۹۹۰ آن باقی نمی‌ماند.
در زیر کاپوت تویوتا اف جی کروزر، همان موتور بنزینی نام آشنای قدیمی ۴.۰ لیتری ۶ سیلندر همراه با گیربکس دستی ۵ سرعته به چشم می‌خورد که نیروی تولید شده را به هر دو محور جلویی و عقبی آن انتقال می‌دهد. کمپانی تویوتا هنوز چیزی در مورد این‌که چند دستگاه تویوتا اف جی کروزر تولید نموده به زبان نیاورده اما به این مورد اشاره نموده که قصد دارد ماهانه ۲۰۰ واحد از آن را به فروش برساند.
با توجه به این امر که اوایل امسال، کمپانی تویوتا در نمایشگاه اتومبیل نیویورک، مدل مفهومی FT-4X را معرفی کرد که گویی نمادی از نسل بعدی مدل تویوتا اف جی کروزر بود بعید نیست که این SUV استثنایی با قابلیت‌های آفرود منحصر به فرد خود، در آینده ای نه چندان دور دوباره به جاده‌ها بازگردد.
در نمایشگاه خودرو فرانکفورت موتور، تویوتا نسخه به روز شده لندکروز کوچکتر خود را که در برخی بازارها به نام پرادو لندکروز شناخته می‌شود همراه با دیگر وسیله نقلیه آفرود خود یعنی هایلوکس در پنجاهمین سالگرد تولید کامیون وانت ارائه نمود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.