سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی برای بازار ایران

سانگ؛ کراس اوور جدید بی وای دی برای بازار ایران
شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی در ایران قصد دارد تا یکی از جدیدترین کراس اوورهای این نشان چینی را بزودی به فروش برساند.
بی وای دی سانگ به عنوان یک کراس اوور جدید و متوسط در بازار چین شناخته می شود و در این چند وقته توانسته است تا فروش خوبی را در چین به خود اختصاص دهد. این خودرو در بازار چین با نسخه های بنزینی توربو، هیبرید و تمام الکتریک عرضه می شود و همین مسئله باعث استقبال خوب از آن در ماه های اول عرضه شده است. جالب است بدانید که سانگ در ماه جولای، توانسته تا با فروش بیش از ۱۱ هزار دستگاه در بازار چین، به عنوان چهاردهمین خودرو کراس اوور پرفروش در این کشور شناخته شود و همچنین مقام پرفروش ترین کراس اوور جدید را به خود اختصاص دهد. یکی از نکات جالب در مورد استقبال از بی وای دی سانگ این است که این کراس اوور، در ماه های گذشته فروش دو برابری را نسبت به چری تیگو۷ تجربه کرده است و به طور میانگین هر ماه حدود دو تا سه هزار دستگاه به میزان سفارش های بی وای دی از جانب مشتریان برای سانگ افزوده می شود. لذا پیش بینی می شود که تا پایان سال ۲۰۱۷، این کراس اوور بی وای دی به عنوان ۱۰ خودرو برتر در بحث فروش بزرگترین بازار خودرو جهان شناخته شود.
حال شرکت خودروسازی کارمانیا قرار است که تا چند وقت دیگر پیش فروش بی وای دی سانگ را آغاز کند و در مرحله اول، این کراس اوور را به صورت وارداتی به دست مشتریان برساند. بی وای دی سانگ قرار است که با مشخصات زیر در بازار ایران به فروش برسد:
پیشرانه دو لیتری توربو GDi
قدرت ۲۰۳ اسب بخار
گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر
گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه
فرمان هیدرولیکی حساس به سرعت
شش کیسه هوا
سیستم کنترل پایداری و هرزگردی
سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی
سیستم کنترل سرعت در سراشیبی
۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
سقف پانارومیک
سنسورهای پارک جلو و عقب
دوربین ۳۶۰ درجه
امکان انتخاب حالت رانندگی
تغییر رنگ نورپردازی داخلی
صندلی راننده برقی مجهز به حافظه
استارت دکمه ای
کامپیوتر سفر
سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله
سامانه تصفیه هوا
ترمز پارک الکتریکی
نمایشگر ۸ اینچی
سیستم صوتی و تصویری اسمارت با قابلیت اتصال به اینترنت
تودوزی چرم
گرمکن صندلی های جلو
آینه ها و شیشه های برقی
دوربین پشت آینه با قابلیت ضبط حوادث
کروزکنترل
شارژر USB تلفن همراه در جلو و عقب
سنسور نور
آینه حساس به نور
قطب نما
و…
خودروسازی کارمانیا اعلام کرده است که به احتمال زیاد، بی وای دی سانگ با قیمتی حدود ۱۲۵ تا ۱۳۵ میلیون تومان به صورت وارداتی به دست مشتریان می رسد. یکی از نکات جالب در خصوص عرضه بی وای دی سانگ این است که این کراس اوور قیمت ۱۴۷ هزار یوآن را در بازار چین دارد و چری تیگو۷ نیز با قیمت ۱۳۸ تا ۱۵۳ هزار یوآن در آن کشور به فروش می رسد. اما طبق براورد قیمت انجام شده توسط کارمانیا، نسخه فول وارداتی بی وای دی سانگ با قیمتی نزدیک به چری تیگو۷ تولید داخل در ایران به فروش می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.