تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد

تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد
تویوتا علاوه بر مدل ۲۰۱۸ خودروی لندکروزر؛ کانسپت مفهومی و جدید C-HR هیبریدی را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرده است. این رونمایی در حالی صورت گرفته است که مدل معمولی C-HR به یک پیشرانه ۱.۸ لیتری بنزینی با توان ۱۲۲ اسب‌بخار مجهز بود؛ در حالی که نسخه هیبریدی C-HR به لطف فناوری ممتاز خود؛ قدرت بیشتری را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.
تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد
به گزارش چرخان جدا از سخت‌افزار اسرارآمیز کانسپت هیبریدی C-HR؛ باید به این نکته اشاره داشت که تیم طراحی اروپایی تویوتا عناصر اصلی و سنگین C-HR را با پیچ تاپ‌های معمول به کار برده و همان طرح اصلی را دنبال کرده‌اند. کانسپت C-HR هیبریدی کمی اسپرت‌تر شده و ارتفاع آن کمتر از نسخه معمولی است. رنگ C-HR هیبریدی، نقره‌ای تیره کربنی مات بوده و برای زیباتر شدن آن از رنگ‌های براق سفید و سیاه در جای جای آن استفاده شده است.
تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد
در بدنه C-HR هیبریدی از خطوط کرومی تیره رنگ استفاده شده و این خودرو از رینگ‌های بزرگ و ۲۰ اینچی زیبا و فوق‌العاده بهره‌مند است. تویوتا نوع پوشش سقف C-HR را تغییر داده و از یک الگوی بلورین به رنگ‌های سیاه، سفید و نارنجی استفاده کرده است. تغییرات و رنگ‌های مذکور بر روی ستون A و آینه‌های جانبی تویوتا C-HR هیبریدی کاملا مشخص است.
تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد
محیط داخلی C-HR هیبریدی بر خلاف رنگ‌آمیزی و تغییرات ظاهری آن هیچ تفاوتی با مدل معمولی ندارد و فقط از ترکیب رنگ‌های سیاه، سفید و نارنجی سوخته برای تزئین درب، داشبورد و دور صفحه نمایش لمسی C-HR استفاده شده است.
تویوتا C-HR نسخه‌ی Hy-Power معرفی شد
کانسپت C-HR این هفته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده و تویوتا وعده داده است که این آغازی قوی برای تولید خودروهای هیبریدی از ابتدای سال آینده میلادی خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.