برابوس 900 قوی‌ترین شاسی‌بلند دنیا معرفی شد

برابوس 900 قوی‌ترین شاسی‌بلند دنیا معرفی شد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

پس از ارائه مدل‌های تا بن دندان تیون شده S65 کابریو و E63 S سدان، برابوس خودروی دیگری را بر پایه مرسدس-ای‌ام‌جی G65 ساخته است.
این خودرو بنا به گفته برابوس قدرتمندترین آفرود ۱۲ سیلندری است که دنیا به خود دیده و قدرت پیشرانه آن به ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۵۰۰ نیوتون متر می‌رسد. حجم پیشرانه ۱۲ سیلندر استاندارد از ۶ به ۶.۳ لیتر رسیده است. به گزارش پدال البته رانندگان نخواهند توانست از گشتاور ۱۵۰۰ نیوتون متری لذت ببرند زیرا برای جلوگیری از نابودی گیربکس، گشتاور تولیدی تنها به ۱۲۰۰ نیوتون متر محدود شده است.

برابوس 900 قوی‌ترین شاسی‌بلند دنیا معرفی شد

برابوس G65 برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها به ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد که ۱.۴ ثانیه سریع تر از مدل استاندارد است. سقف سرعت خودرو به‌صورت الکتریکی به ۲۷۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. تنها ۱۰ دستگاه از این شاسی‌بلند قدرتمند ساخته خواهد شد و هرکدام بهای ۶۶۶ هزار یورویی (۸۰۰۴۱۲ دلاری) خواهد داشت. شاسی‌بلند برابوس دارای کیت بدنه پهن سفارشی با قطعات فیبرکربنی فراوان است. نمای ظاهری خودرو با رینگ‌های ۲۳ اینچی فورج کاری شده و لاستیک‌های یوکوهاما تکمیل می‌شود.

برابوس 900 قوی‌ترین شاسی‌بلند دنیا معرفی شد

کابین خودرو نیز دست‌خوش تغییر شده و چرم زیادی در آن بکار رفته است. دو صندلی انفرادی در بخش عقب و یک کنسول مرکزی بین آن‌ها دارای پانل لمسی ۴.۳ اینچی، نگه‌دارنده‌های فنجان و… قرار دارد. این خودرو به همراه سایر محصولات برابوس در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حضور دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.