آریزو5 TE رونمایی شد+قیمت

آریزو5 TE رونمایی شد+قیمت
روز گذشته، شرکت مدیران خودرو رونمایی از آریزو۵ TE را در نمایندگی اختصاصی چری خسروانی رونمایی کرد.
در این مراسم که جمعی از مدیران چینی و ایران این شرکت حضور داشتند، در خصوص مشخصات فنی این خودرو توضیحاتی ارائه شد. بعد از ارائه توضیحات فنی، قیمت رسمی آریزو۵ TE برای آغاز فروش رسمی اعلام گشت. مدیران خودرو قیمت این نسخه از آریزو۵ را ۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. این خودرو همان نسخه توربو آریزو۵ است که در بازار ایران به TE شناخته می شود. این دو حرف مخفف دو کلمه Turbo Excellent است.
به گفته مدیران این شرکت، آریزو۵ TE از روز یکشنبه برای فروش در سایت مدیران خودرو قرار می گیرد و گویا شرایط فروش اقساطی این خودرو در همان روز اول برقرار است. با توجه به کاتالوگ منتشر شده توسط چری و مدیران خودرو، گویا آریزو۵ TE جایگزین نسخه اتوماتیک آریزو۵ معمولی شده است. همچنین در کنار نسخه توربو، مدل دنده ای تنفس طبیعی همچنان در خط تولید مدیران خودرو مونتاژ می شود.
آریزو۵ توربو اکسلنت به موتور ۱.۵ لیتری مشابه با تیگو۷ مجهز است که قدرت ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر تولید می کند. با توجه به سامانه توربو آریزو۵، این خودرو نسبت به مدل های قبلی بیش از ۳۰ اسب بخار افزایش قدرت را تجربه کرده و گشتاور آن به شکل محسوسی اضافه شده است. اما همچنان گیربکس این خودرو هم از همان مدل CVT سابقه است که می توان آن را در حالت تیپ ترونیک ۷ مرحله ای قرار داد.
از جمله امکانات این خودرو می توان به فهرست زیر اشاره کرد:
سنسور باد لاستیک
شش کیسه هوا
سیستم کنترل پایداری الکتریکی
سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی
رینگ ۱۷ اینچی
استارت دکمه ای
پاور ویندو
سیستم تهویه دستی الکتریکی
کروزکنترل
آینه های برقی
سانروف
مانیتور
دوربین عقب با خطوط پارک متغیر
دی لایت
تودوزی چرم مصنوعی
حالت رانندگی ECO

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.