داستر جدید معرفی شد

داستر جدید معرفی شد
کمپانی داچیا به عنوان زیرمجموعه رنو-نیسان، پیش از آغاز نمایشگاه خودرو فرانکفورت تصاویر رسمی داستر جدید را منتشر کرده است.
این کمپانی تصاویر اولیه این خودرو را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است. ولی هنوز تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده است و معلوم نیست که سبک طراحی داستر جدید به چه شکلی است.
به گفته کارشناسان خودرو، گروه رنو- نیسان سعی کرده که تا ذات اقتصادی این خودرو کراس اوور را حفظ کند. البته برخی معتقد هستند که داستر جدید از نظر ابعادی سبکی متفاوت را دارد و می تواند به عنوان یک SUV معرفی شود. پیش از این اعلام شده بود که داستر ۲۰۱۸ قابلیت سفارش با ۷ صندلی را دارد. همچنین برخی شنیده ها حاکی از آن است که این خودرو با گیربکس CVT ایکس ترونیک تولید می شود و نسخه دو دیفرانسیل برای آن قابل سفارش است. چند ماه پیش، ون دن اکر، طراح ارشد رنو در گفتگو با خبرنگار اسب بخار اعلام کرده بود که سبک بدنه داستر جدید مانند کولئوس جدید، بزرگ و عضلانی و است و برخی جزئیات کولئوس در داستر ۲۰۱۸ نیز دیده می شود. حال باید منتظر ماند و دید که داچیا داستر با چه مشخصات فنی و ویژگی هایی به بازار جهانی عرضه می شود.
در قرارداد جدید جدید رنو و ایدرو اعلام شده که سیمبل و داستر جدید به خط تولید ایران می آید. در این دو سال گذشته بارها توسط مدیران رنو پارس تاکید شده بود که خط تولید داستر نسل جدید در ایران شروع به کار می کند و قرار است که این خط تولید نیاز بازار خاورمیانه را تامین کند و این بار ایران به عنوان اصلی ترین تامین کننده داستر در خاورمیانه شناخته شود.
طبق رسوم گذشته گروه رنو- نیسان، به احتمال زیاد داستر ۲۰۱۸ در بازار اروپا با لوگو داچیا، در بازار آسیا و خاورمیانه و بخشی از آفریقا با لوگو رنو و در بازار هند و برخی کشورهای دیگر با لوگو نیسان عرضه می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.