یک شب با تحویل ناب نیسان

یک شب با تحویل ناب نیسان
وقتی که پا به هتل اسپیناس پالاس تهران می گذارید، در بدو ورود با یک دستگاه نیسان ایکس تریل رو به رو می شوید. بدیهی است که حضور این خودرو شیوه دیگر از بازاریابی و تبلیغات شرکت جهان نوین آریا است.
اما وقتی با خودرو خود به پارکینگ این هتل لوکس می روید، برایتان سوال هایی ایجاد می شود. مهمترین سوال این است که چرا در پارکینگ این هتل تعداد قابل توجهی نیسان جوک و ایکس تریل دیده می شود؟ مگر می شود که مهمانان این هتل تا این حد نیسان سوار باشند و یا ممکن است که در یک پارکینگ نه چندان بزرگ، بیش از ۱۰ دستگاه جوک و ایکس تریل در کنار هم باشند؟
به هر حال خود را راضی می کنید که این یک اتفاق تصادفی است و این بار چرخش روزگار به سبکی بوده که در پارکینگ این هتل تعداد زیادی نیسان های جدید دیده شوند. وارد لابی هتل می شوید و به سمت آسانسور حرکت می کنید. همان طور که منتظر رسدن آسانسور هستید، می بینید روی مانیتور مراسم ها نوشته شده است: «ضیافت خانواده نیسان».
دیدن آن تعداد نیسان وارداتی در پارکینگ هتل و حال دیدن این نوشته باعث می شود تا فکر کنید که مدیران شرکت جهان نوین آریا امشب برای یک ضیافت به مجلل ترین هتل تهران آمده اند و به هر حال مراسمی ترتیب داده شده است. وقتی که از آسانسور پیاده می شوید و وارد لوکسترین رستوران هتل اسپیناس می شوید، منتظر هستید که با یکی از مدیران این شرکت روبه رو شوید. ولی می بینید که روی تعدادی از میزها، تابلو قرمزی گذاشته شده و روی آن نوشته شده است: «رزرو خانواده نیسان». وقتی به این تابلو دقت می کنید، عکس فردی را می بینید که با یک دسته گل کنار خودرویی از نیسان ایستاده است.
اگر اهل اخبار خودرو باشید، این عکس و اتفاق هایی که چند لحظه پیش شاهد آن بودید، تحقق یک وعده جهان نوین را می رساند. شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران، چند وقتی است که فروش خودرو را با شعار «تحویل ناب» انجام می دهد. این شرکت در اعلام بخش نامه های فروش خود می گوید که خودروهای جوک و ایکس تریل را تنها در ۵ روز کاری به خریداران نقدی و اقساطی تحویل می دهد و در کنار تحویل فوری، ضیافت مجلل، بیمه بدنه و هدایای دیگر را برای مشتریان نیسان در نظر می گیرد.
با یادآوری این خبر، کمی در رستوران گشتیم تا تعداد اعضای جدید خانواده نیسان را بیابیم. جالب بود که به گفته مدیریت رستوران، هر شب تعدادی خانواده به ضیافت مجلل نیسان در هتل اسپیناس می آیند. وقتی با تعدادی از مشتریان نیسان صحبت کردیم، تکریم مشتری و خوش قول بودن این شرکت را به عنوان وجه تمایز آن نسبت به سایر واردکنندگان خودرو اعلام می کردند.
یک شب با تحویل ناب نیسان
به گفته خریداران نیسان، کیفیت خودروهای این برند در دنیا ثابت شده است و سبک برخورد جهانی و متفاوت جهان نوین آریا هم تضمین معتبری برای آینده خودروهای نیسان در ایران است. یکی از خریداران نیسان جوک در گفتگو با خبرنگار «اسب بخار» گفت: «خرید جوک اولین تجربه داشتن یک خودرو وارداتی برای من نیست. در این چند ساله بارها من و برادر و پدرم به سراغ خودروهای مختلف رفته ایم. وقتی که یک خودرو خارجی را ثبت نام می کردیم، احتمال آن کم بود که شرکت واردکننده بتواند در موعد مقرر خودرو را تحویل دهد. اولین بار که شنیدم جهان نوین آریا، خودروها کمتر از دو هفته به دست مشتری می رساند، باورم نشد و گفتم که تنها این یک تبلیغ است. یکبار که به مجموعه خدماتی البرز آجودانیه رفته بودم، دیدم که چند دستگاه جوک پلاک شده آمده تحویل است و روی یکی از آن ها پارچه قرمز کشیده اند. فکر کردم که شرکت در تدارک یک رونمایی از نسخه ی جدید جوک یا هر خودروی دیگری است. بعد از حدود نیم ساعت دیدم که فردی آمد این خودرو را تحویل گرفتم و با یک دسته گل از نمایندگی نیسان خارج شد. من که منتظر بودم تا کار نظافت خودرو ام در کارواش به پایان برسد، نزد خریدار جوک رفتم و او گفت که شرکت در موعد مقرر و پنج روزه خودرو را به او تحویل داده است. حدود دو ماه بود که من هم به دنبال یک خودرو کراس اوور و دو دیفرانسیل می گشتم و مطالبی را در خصوص جوک اسپرت مطالعه کرده بودم. با شنیدم این حرف و دیدن واقعیت عملکرد جهان نوین آریا بعد از یک هفته نسبت به ثبت نام جوک اسپرت اقدام کردم. وقتی که مراحل ثبت نام خودرو تمام شد، در چند سایت خبری خواندم که جلوی ثبت سفارش خودروهای وارداتی گرفته شده است و مطمئن شدم که اگر شرکت هم بخواهد جوک من را در موعد مقرر تحویل دهد، امکان آن وجود ندارد. در همین ناامیدی و خیال بدشانسی به سر می بردم که از نمایندگی با من تماس گرفتند و گفتند که می توانم جوک اسپرتم را پلاک شده تحویل بگیرم. وقتی به نمایندگی مراجعه کردم، دیدم که با خوش رویی و برخورد متفاوت، ماشینم را به من تحویل دادند و تمام مدارک آن تکمیل بود.
بعد از تحویل خودرو اعلام کردند که من به همراه خانواده ام به یک ضیافت مجلل در هتل اسپیناس پالاس دعوت هستیم. امشب که به این رستوران آمدم، دوباره با سبک مهمان نوازی جهان نوین آریا غافل گیر شدم و دیدم که سایر خریداران خودروهای نیسان هم در اینجا حضور دارند و چنین احساس مشترکی را بیان می کنند. امیدوارم که سایر شرکت های خودرویی هم مانند جهان نوین آریا تکریم مشتری را در اولویت های خود قرار دهند و کاری کنند تا مشتری بعد از خرید خودرو هم از انتخاب خود راضی باشد». با نگاهی ساده به صحبت های این مالک نیسان جوک، می توان فهمید که بیلبوردها و تبلیغات جهان نوین آریا تنها یک شعار برای جذب مشتری نبوده است. امروز خریداران نیسان می توانند حس متفاوتی را از مشتری مداری این شرکت احساس کنند که خود باعث وفاداری آن ها نسبت به نیسان و جهان نوین آریا می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.