آغاز تحویل رسمی چری تیگو7


روز گذشته شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی تحویل چری تیگو۷ را در ایران آغاز کرد و چند نفر از مشتریان به صورت نمادین طی تشریفات خاص این خودرو کراس اوور جدید را تحویل گرفتند.
با این مراسم اعلام شد که از این پس روند شماره گذاری و تحویل این خودرو آغاز شده و مشتریان می توانند با توجه به اولویت ثبت نام تیگو۷ را تحویل بگیرند. به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو، استقبال از تیگو۷ در مرحله اول به مراتب بهتر از سایر محصولات این شرکت بوده است و این اولین باری است که یک خودرو چینی مونتاژی به این سگمنت قیمی ورود می کند.
تچری تیگو۷ بعد از بازار ایران در نمایشگاه فرانکفورت به بازار اروپا معرفی می شود و قرار است که فروش آن در بازار کشورهای پیشرفته آغاز شود.
تیگو۷ به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار مجهز است و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه دارد. همچنین پیشرانه و گیربکس این خودرو با همکاری شرکای اروپایی چری انجام شده است. برای همین در بحث انتقال قدرت و عملکرد، چری تیگو۷ در حال حاضر به عنوان یکی از خودروهای بازار کشور به حساب می آید. این خودرو به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، کروزکنترل، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کامیپوتر سفر، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، مالتی مدیا پیشرفته، تودوزی چرم، گرمکن صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی، روشن شدن پروژکتورها با چرخش فرمان و… مجهز است. قیمت نسخه فول آپشن تیگو۷ برای خریداران ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این مدل به نسخه اکسلنت معروف است و تیپ لاکچری با قیمت ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به بازار می آید. مدل کم آپشن امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، سیستم تهویه دوگانه، دوربین ۳۶۰ درجه، کیسه هوای جانبی و پرده ای و تودوزی چرم صندلی را را ندارد.
با توجه به استقبال مشتریان، در حال حاضر تنها نسخه فول آپشن اکسلنت به بازار عرضه می شود و شرایط فروش اقساطی نیز برای آن برقرار است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.