تولید 2008 به برنامه فروش می رسد؟

تولید 2008 به برنامه فروش می رسد؟
شرکت ایران خودرو حدود دو ماه پیش ثبت نام پژو ۲۰۰۸ را انجام داد و گویا قرار است که این کراس اوور مونتاژی با قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به دست مشتری برسد.
همچنین پیش بینی می شود که در روزهای اول ۲۰۰۸ با قیمتی حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش برسد و این مسئله بستگی به میزان استقبال خریداران دارد.
به گفته ایران خودرو قرار است که ۲۰۰۸ از این ماه به دست مصرف کنندگان برسد. ولی با توجه به آمار تولید رسمی گویا این خودرو در این چند ماهه کمتر از ۵۰ دستگاه تولید شده و بدیهی است که تحویل های شهریور ماه باید بیش از هزار دستگاه باشد. لذا احتمال دارد که ایران خودرو در تحویل این کراس اور جدید با تاخیر چند هفته ای مواجه شود. البته که طبق قانون به مشتریان سری اول سود تاخیر خودرو تعلق می گیرد. طبق اعلام برخی خریداران این خودرو هنوز دعوت نامه ای برای آن ها ارسال نشده است. البته این حرف از جانب تحویل های سری مهر ماه بیشتر اعلام می شود و هنوز فردی در فضای مجازی اعلام نکرده که توانسته تحویل سری اول این خودرو را ثبت نام کند.
در حال حاضر هنوز تعدادی از پژوهای ۲۰۰۸ مونتاژی در مراحل تست فنی به سر می برند و به احتمال زیاد چند هفته دیگر این پروژه طول خواهد کشید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.