اطلاعات تازه از شورولت کوروت ZR1 جدید

اطلاعات تازه از شورولت کوروت ZR1 جدید
تا چندی پیش تنها اطلاعاتی محدود درباره کوروت ZR1 جدید داشتیم که بر اساس تعدادی تصویر جاسوسی بودند که در حین تست این خودرو در پیست های گوناگون ثبت شده بودند. اما حالا خبرهایی تایید شده به دست نشریات رسیده که این آخرین ساخته کوروت به صورت موتور جلو خواهد بود.
به گزارش دیجیاتو،به احتمال زیاد برای این خودرو موتور LT5 جنرال موتورز در نظر گرفته شده است که به صورت خورجینی هشت سیلندر طراحی شده و از سوپرشارژر نیز برخوردارد است.
اما چه میزان قدرت از این موتور خارج و به سر چرخ ها منتقل می شود؟ در جواب یا گفت که خیلی زیاد، با توجه به قدرت ۶۵۰ اسب بخاری مدل ZO6 می توان حدث زد که نسخه جدید ZR1 ، حداقل ۷۰۰ اسب بخار و یا بیشتر از این عدد قدرت دارد.
همچنین در کنار قدرت بیشتر موتور ، می توان قطعات آیرودینامیک بیشتری را در این نسخه جدید دید، یعنی یک اسپلیتر ( جدا کننده هوا ) بزرگ تر در جلو و یک بال بزرگ در عقب که می توانند در پیچ ها چسبندگی بیشتری ایجاد کنند. هنوز هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر زمان تولید ZR1 در دست نیست ، اما احتمال می رود که این خودرو در نمایشگاه دیترویت رونمایی شود.
با توجه به این مشخصات انتظار می رود که شاهد تولید محصولی فوق العاده سریع و قدرتمند با توانایی شکست رقبای اروپایی از سوی جنرال موتورز باشیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.