هوندا HR-V به بازار تابستان می رسد؟

سه ژاپنی برای تصاحب یک جایگاه
شرکت گلرنگ موتور قصد دارد تا در سال ۹۶ هوندا HR-V را به عنوان یک کراس اوور کوچک به بازار کشور معرفی کند. این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس CVT مجهز است.
تا حدی می توان کابین این خودرو ژاپنی را نسبت به سایر رقبا بزرگتر دانست و در برخی نسخه های فول آن، امکانات بیشتر و بهتری را پیدا کرد. ولی مسئله اینجاست که آیا می توان توقع داشت تا گلرنگ موتور کراس اوور جدید هوندا را با قیمت رقابتی در تابستان امسال عرضه کند؟ در صورتی که این خودرو در زمان مناسب به بازار بیاید. می توان توقع داشت که سهم خوبی را به دست آورد.
با هوندا HR-V آشنا شوید
هوندا HRV به عنوان یک کراس اوور کوچک از این برند ژاپنی شناخته می شود که قرار است تا چند هفته دیگر فروش آن توسط گلرنگ موتور فامیلی آغاز شود.قرار است که HRV در نسخه تک دیفرانسیل به بازار ایران بیاید و موتور ۱٫۵ لیتری ۱۲۹ اسب بخار بر روی آن نصب شود. همچنین گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک CVT است. نکته جالب این است که این کراس اوور هوندا صندوق به مراتب بزرگتری نسبت به تمام رقبای خود در بازار ایران دارد. همچنین نوع طراحی داخلی آن تا حد زیادی با رقبا متفاوت بوده و سطح بالایی از کیفیت در آن به نمایش گذاشته شده است. احتمال داده می شود که گلرنگ موتور فامیلی نسخه های مختلفی از این کراس اوور را به بازار ایران معرفی کند در بازه های مختلف قیمتی برای رقابت با سایر شرکت ها حضور داشته باشد. از نظر فضای کابین و جای سرنشین هم HRV نسبت به رقبا جای بیشتری را دارد. هنوز قیمت رسمی برای این خودرو اعلام نشده است. ولی بدیهی است که با سیاست های جدید هوندا و گلرنگ موتور در ایران، قیمت این کراس اوور در محدوده رقابت با سایر خودروهای هم تعیین می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.