شرایط فروش برلیانس C3+قیمت

شرایط فروش برلیانس C3+قیمت
شرکت پارس خودرو قصد دارد تا در روز یکشنبه، ۲۲ مرداد، ثبت نام برلیانس C3 را آغاز کند.
این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد و قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آن در همان موقع اعلام گشت. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی اعلام کرد که در مرحله اول فروش، یک میلیون تومان تخفیف برای خریداران در نظر گرفته می شود.
حال قرار است که C3 از صبح یکشنبه ثبت نام شود و هر فرد می تواند تنها یک خودرو را به نام خود خریداری کند. C3 به عنوان یک هاچبک کراس شناخته می شود و به تازگی وارد خط تولید شرکت پارس خودرو شده است.
برای ثبت نام خودرو این خودرو به پیش پرداخت ۲۵ و ۲۰ میلیون تومانی نیاز است. تحویل سری پیش پرداخت های ۲۵ میلیون تومانی، مهر و آبان سال جاری اعلام می شود و پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومان، زمان تحویل آذر ماه را دارد. این برنامه فروش از سال ۱۱ یکشنبه آغاز می شود و امکان ثبت نام اینترنتی نیز فراهم شده است. ولی هنوز اطلاعاتی در خصوص سود مشارکت و سود انصراف این طرح به مشتریان اعلام نشده است.
برلیانس C3 خودرویی است هاچبک کراس که نسبت به H320، چهار سانتی متر ارتفاع بیشتری دارد. سانروف، استارت بدون سوییچ، مانیتور، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه الکتریکی، بدنه و سقف دو رنگ، GPS و… از جمله امکانات خودرو جدید پارس خودرو به حساب می آید.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.