افزایش قیمت تلیسمان و کولئوس در نمایشگاه مشهد

افزایش قیمت تلیسمان و کولئوس در نمایشگاه مشهد
شرکت نگین خودرو به عنوان یکی از اصلی ترین حاضران در نمایشگاه خودرو مشهد شناخته می شود.
این شرکت در روز اول نمایشگاه توانست تا با چهار محصول حاضر از رنو، بازدیدکنندگان زیادی را به سمت غرفه خود بکشد. تلیسمان و کولئوس به عنوان لوکسترین خودروهای حاضر در نمایشگاه به حساب می آیند که استقبال خوبی از آن ها شده است.
شرکت نگین خودرو هفته گذشته برای فروش تلیسمان اعلام تکمیل ظرفیت کرد و قرار بود که در این هفته شرایط فروش جدید محصولات آن اعلام شود. ۱۶ مرداد همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو مشهد، نگین خودرو شرایط فروش جدید خود را اعلام کرد. رنو کولئوس ۲۰۱۷ با سیستم اتوپارک قیمت ۲۱۸ میلیون تومان را در بخش نامه فروش دارد و موعد تحویل آن ۴۵ روز اعلام شده است. رنو تلیسمان ۲۰۱۷ هم بهای ۲۰۱ میلیون تومان را پیدا کرده و آن هم با موعد تحویل ۴۵ روزه به دست خریداران می رسد.
به گفته کارشناسان بازار و مدیران شرکت های خودرویی، افزایش نرخ ارز باعث این تغییر قیمت های خودرو شده است. همچنین برخی شرکت ها دلایل افزایش قیمت برخی محصولات خود را، بیشتر شدن امکانات آن اعلام می کنند. به عنوان مثال برای رنو تلیسمان، آپشن ویژن سیستم اضافه شده که دوربین آن پشت آینه نصب است و نور بالای اتوماتیک خودرو را فعال کرده است.
قیمت سایر مدل های وارداتی رنو تغییر نکرده و شما می توانید بخش نامه کامل را در بخش پایین مشاهده نمایید:
افزایش قیمت تلیسمان و کولئوس در نمایشگاه مشهد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.