اولین اکسنت مونتاژی در نمایشگاه مشهد+ قیمت

حضور اولین اکسنت مونتاژ داخل در نمایشگاه مشهد
طی چند روز گذشته اولین نمونه هیوندای اکسنت مونتاژ داخل از خط تولید کرمان موتور خارج شده است.
این خودرو قرار است که بزودی توسط کرمان موتور به فروش برسد و قیمتی حدود ۹۴ تا ۹۵ میلیون تومان را به خود اختصاص دهد. اکسنت کرمان موتور در با آخرین نسخه فیس لیفت شده به بازار ایران آمده است. برخی اشاره می کنند که هیوندای بعد از این ظاهر نمونه دیگری از اکسنت را به بازار جهانی معرفی کرده است. در پاسخ باید گفت که هیوندای برای اکسنت ظاهر جدیدی را با مدل ۲۰۱۸ معرفی کرده و هنوز تولید رسمی آن را برای عرضه در بازار کلی آغاز نکرده است.
هیوندای اکسنت در روزهای آخر واردات، قیمتی حدود ۱۰۳ تا ۱۰۸ میلیون تومان را پیدا کرده بود. حال کرمان موتور وعده داده است که این خودرو را با بهای منطقی تر نسبت به قبل عرضه می کند. اکسنت کرمان موتور طبق اعلام سایت شرکت به امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، سیستم کنترل پایداری ESC، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، نمایشگر، دوربین و سنسور عقب، GPS فعال، سنسور باد لاستیک، بلوتوث و… مجهز است.
اکسنت کرمان موتور به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۲۲ اسب بخار با گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر مجهز است و گیربکس ۴ دنده اتوماتیک آن قدرت را به چرخ های جلو می رساند. سیستم فرمان اکسنت از نوع کمکی برقی است که به نسبت سرعت، نرمی و سفتی آن تغییر می کند.
گروه مستند اسب بخار
عکس: عرفان حمیدی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.