پژوسیتروئن مالک اوپل شد

پژوسیتروئن مالک اوپل شد
گروه PSA و جنرال‌موتورز بالاخره برای تبادیل برند اوپل و واکسهال با هم به توافق رسیدند. برند اوپل نزدیک به ۸۸ سال در خانواده جنرال‌موتورز حضور داشت ولی اکنون بخشی از گروه پژوسیتروئن محسوب می‌شود. این گروه اخیرا توانست از لحاظ میزان فروش، به رتبه دوم در اروپا برسد.
مایکل لوخشلر، مدیر جدید اوپل در بیانیه خود مربوط به این اتفاق نوشته است: امروز روزی تاریخی است. ما به پیوستن به گروه PSA افتخار می‌کنیم و اکنون به فصلی جدید در تاریخ ۸۸ ساله‌مان رسیده‌ایم. چهار تغییر بزرگ نیز در تیم مدیریت اوپل جدید رخ داده است. لوخشلر در بیانیه خود از زحمات این چهار نفر قدردانی و برای باقی همکاری آن‌ها با جنرال‌موتورز آرزوی موفقیت کرد.
مدیر پیشین اوپل یعنی کارل توماس نیومن، با هیچ سمتی در اوپل جدید حضور ندارد. او استعفای خود را در ماه ژوئن اعلام کرده بود و گفته بود که فقط تا پایان مذاکرات جنرال‌موتورز با پژوسیتروئن، در برند اوپل حضور خواهد داشت.
به گزارش خودرونویس، سوالی که ذهن همگان را درباره این برند مشغول کرده است این است که اتفاق بزرگ بعدی برای اوپل/ واکسهال چیست و کی به وقوع خواهد پیوست؟در پاییز امسال، مدل جدید Grandland X عرضه خواهد شد و بعد از آن باید منتظر جایگزین مدل تجاری کومبو باشیم که سال بعد در بازار عرضه می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز نسل بعدی کورسا معرفی خواهد شد. گفته شده که هر سه خودرو بر اساس محصولات گروه پژو ساخته می‌شوند.در ۱۰۰ روزه آینده، مدیران جدید اوپل به دنبال رسیدن به برنامه‌ای مشخص‌تر و دقیق‌تر برای آینده این شرکت خواهند بود. یعنی در سه ماه آینده ما احتمالا اخبار بیشتری از اوپل خواهیم شنید. هدف نهایی آن ها نیز رسیدن به یک درآمد بزرگ و سود متعادل تا سال ۲۰۲۰ است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.