یک هفته تا آغاز فروش کم مصرف ترین خودرو تولید داخل

یک هفته تا آغاز فروش کم مصرف ترین خودرو تولید داخل
بى واى دى F3 دنده اى به موتور ١.۵ لیترى مجهز است. جالب است بدانید مصرف سوخت این پیشرانه در سفرهاى جاده اى کمتر از ۵.۵ لیتر محاسبه شده است. شرکت خودروسازى کارمانیا به عنوان شریک تجارى بى واى دى در ایران قصد دارد تا از نمایشگاه مشهد پیش فروش این خودرو را آغاز کند. احتمال داده مى شود که F3 قیمتى حدود ۵٠ میلیون تومان داشته باشد.
این خودرو قرار است که در نیمه دوم سال به دست مشتریان برسد و رقابت خود را با خودروهای دنده ای چون دنا پلاس، برلیانس H330 دنده ای، تندر۹۰ پلاس دنده ای، ام جی ۳۶۰ دنده ای و… آغاز کند. خودروهای دنده ای ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان سالانه بیش از ۸۰ هزار دستگاه تولید می شوند و کارمانیا می خواهد که سهم خوبی را از این بازار به دست آورد.
F3 دنده ای به عنوان یک سدان خانوادگی به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین زیر آینه شاگرد، سانروف، تودوزی چرم مصنوعی، فرمان هیدرولیک با سنسور برقی حساس به سرعت، شیشه ها و آینه های برقی، آینه های تاشو برقی، سیستم تهویه برقی، نمایشگر لمسی اندروید، بلوتوث روی فرمان، استارت دکمه ای، دی لایت، سنسور نور، چراغ مشایعت تا منزل، چراغ های هالوژنی جلو، چراغ های نئون و LED عقب، GPS فعال، آنتن GPS سقفی، حافظه داخلی سیستم مالتی مدیا و… مجهز است. این سدان در بازار چین به عنوان پرفروش ترین خودرو کلاس خود شناخته می شود.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید نتیجه تست و بررسی این خودرو را با پیمایش بیش از هزار کیلومتر، آخر این هفته از بخش فصل سوم اسب بخار تماشا کنید.
گروه مستند اسب بخار
عکس: عرفان حمیدی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.