مسابقه عکاسی اسب بخار – 06 (نظرسنجی)

مسابقه عکاسی اسب بخار - 06
مسابقه عکاسی روشی دیگر جهت ارتباط و تعامل بیشتر اسب بخار با مخاطبان خود است. در این مسابقه هر شخص با ارسال تصویر با موضوعات مرتبط با خودرو میتواند در آن شرکت کند.
قوانین مسابقه
– تصاویر ارسالی از شما باید با موضوع خودرو باشند. از قرار دادن تصاویر با موضوعات شخصی و یا غیر خودرویی معذوریم.
– تصاویر ارسال شده در مسابقه اسب بخار باید توسط خود شخص گرفته شده باشند. در صورت تشخیص اسب بخار مبنی بر خلاف مورد ذکر شده تصویر از روی سایت حذف خواهد شد.
– تصاویر ارسالی باید بدون هیچگونه تگ تبلیغاتی و یا لوگو های دیگر باشد.
– به همراه تصویر ارسال شده نامی از شما خواسته میشود که وظیفه اسب بخار است که آنرا بر روی تصویر شما درج کند لذا نوشتن نام کامل به نفع شخص ارسال کننده خواهد بود. بدیهی است سایت اسب بخار همانند روال گذشته از قرار دادن کلمات انگلیسی به عنوان نام شما معذور است.
– هر شخص در هر دوره امکان ارسال فقط یک تصویر را دارد پس در صورت وجود تصاویر بیشتر میتوانید در دوره های بعدی این مسابقات شرکت کنید.
 

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

 
شماره ۰۶
رای گیری مرحله ششم مسابقات عکاسی اسب بخار از چهارشنبه ۱۸ مرداد به مدت ۳ روز یعنی تا جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۲۳:۵۹ انجام میشود و نتیجه نهایی نیز به همراه نام برنده شنبه صبح اعلام میشود. برای مشاهده تصاویر ارسالی این دوره به گالری بعد از فرم ارسال مراجعه نمایید. جهت شرکت در این نظرسنجی بعد از انتخاب گزینه مورد نظر بر روی “ثبت رای” کلیک نمایید تا رای شما ثبت شود. همچنین میتوانید در این مدت نتایج نظرسنجی را به صورت لحظه ای مشاهده نمایید.
جایزه این دوره از مسابقات یک هولدر به انتخاب برنده از سری محصولات جنکا می باشد.
 

[poll id=”37″]

 


 


 
همچنین میتوانید تصاویر ارسال شده در دوره های قبلی را در صفحه مسابقه عکاسی مشاهده نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.