رقیب بوگاتی و رولزرویس، گادسیل منتهن سوپر کوپه ای 16 سیلندر

گادسیل منتهن؛ سوپر کوپه ای 16 سیلندر با هدف رقابت با بوگاتی و رولزرویس
اینجا میخواهیم سوپرکوپه ای را به شما معرفی کنیم که تا بحال اسم خودرو و سازنده آن به گوش شما نرسیده است.
گادسیل موتور کارز، یک شرکت خودرو سازی امریکایی است که در حیطه طراحی و ساخت ماشین های گرند تورینگ فعالیت میکند. این شرکت امریکایی در سال ۲۰۱۰ توسط جیسون گادسیل تاسیس شد.
در حقیقت شروع ساخت خودرویی که قصد معرفی آن را داریم از سال ۲۰۱۱ بود. این خودرو که منهتن نام دارد در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک کوپه متفاوت عرضه شد و حالا پس از گذشت ۶ سال به یک موتور ۱۶ سیلندر مجهز است.
به گزارش دیجیاتو،سال ۲۰۱۳ این شرکت نوپا موتور ۱۶ سیلندری را معرفی کرد که به نظر می رسید می تواند معیاری برای یک استاندارد جهانی باشد. آن زمان معرفی این موتور در حد طراحی نمونه اولیه ای بود اما در سال ۲۰۱۵ پس از ۲ سال تلاش نمونه اولیه این موتور ۱۶ سیلندر آماده تولید انبوه شد.
در طول این بازه زمانی ۷ ساله گادسیل که در راس هیئت مدیره گادسیل موتور کارز نیز به فعالیت خود ادامه می داد با جمع آوری یک تیم حرفه ای موفق شده که منهتن را با یک ظاهر استثنایی طراحی و به این موتور ۱۶ سیلندر مجهز کند.
گادسیل منتهن؛ سوپر کوپه ای 16 سیلندر با هدف رقابت با بوگاتی و رولزرویس
گفته می شود که گادسیل قصد دارد با ساخت این خودرو کمپانی های بزرگی نظیر بوگاتی را به چالش بکشد. طراحی این کوپه لوکس ۲ در مخاطب را به یاد کوپه به یادماندنی و سفارشی مایباخ اکسلرو می اندازد.
قسمت پشتی این خودروی عظیم الجثه از یک کاپوت برجسته و یک دنباله قایق مانند تشکیل شده است. کمپانی گادسیل برای حفاظت از بدنه خودرو در مقابل خش و آسیب های احتمالی دیگر در قسمت های خاصی از خودرو مثل جلو پنجره و اگزوز از فولاد ضد زنگ و تراش خورده استفاده کرده است.
این کوپه سنگین وزن از طول ۱۳۴ اینچی (۳۴۰ سانتی متر) برخوردار است که حتی حدود ۴ اینچ (۱۰ سانت) از اخرین کوپه فانتوم تولیدی رولزرویس نیز طویل تر است.
داخل کابین خودرو ۴ قسمت تقسیم شده و فضای داخلی از طریق دو درب در اطراف خودرو قابل دسترسی است. همچنین در داخل کابین خودرو و به منظور افزایش جذابیت و گیرایی منهتن از یک سقف شیشه ای پانوراما استفاده شده است.
شرکت سازنده برای جذب حداکثری مشتری نمونه های رندر شده منهتن را در ۲ طیف رنگی طراحی کرده است. عرضه یک محصول جدید به بازار به خصوص برای برندی مثل گادسیل که هنوز خود را اثبات نکرده، تعهد و چالش های زیادی را در زمینه خدمات پس از فروش ایجاد می کند.
این شرکت خودروسازی برای به حرکت در آوردن خودروی منهتن در جاده ها چالش های زیادی را تجربه کرد چرا که تأکید فراوانی بر استفاده از موتور ساخت خود برای این این کوپه دو درب داشته است.
هرچند که ممکن است بلند پروازانه و جاه طلبانه به نظر برسد ولی کمپانی گادسیل اعلام کرده است که ساخت یک وانت سایز بزرگ را نیز در برنامه خود دارد. این ابر وانت احتمالا از یک موتور ۱۶ سیلندر گازسوز با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و حجم موتور ۱۳ لیتر بهره می برد.
گادسیل منتهن؛ سوپر کوپه ای 16 سیلندر با هدف رقابت با بوگاتی و رولزرویس
همه اطلاعات بدست آمده از منهتن به غیر از اطلاعات مربوط به موتور ۱۶ سیلندر گاز سوز آن بر مبنای نمونه تصاویر رندر شده از آن است و هنوز منهتن در دنیای حقیقی دیده نشده است.
لازم به ذکر است که گادسیل موتور کارز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان فروش این خودرو منتشر نکرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.