برخورد با بدحجابی و هنجارشکنی داخل خودرو

برخورد با بدحجابی و هنجارشکنی داخل خودرو
فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از کیفیت خودرو‌های داخلی در بخش ایمنی، اعلام کرد که در صورت مشاهده بدحجابی در داخل خودرو با آن برخورد خواهد شد.
سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه بازرسی نامحسوس پلیس راهور، با اشاره به این نکته که همواره به خودروسازان درباره افزایش ایمنی محصولات آن‌ها چه به‌صورت حضوری و چه مکتوب تذکرات لازم داده شده است، به اصحاب رسانه گفت:
پلیس همواره وظایف خود را در چارچوب قانون انجام داده است و در بحث صدور برگ سبز خودرو توسط پلیس راهور به‌صورت کتبی از مجلس شورای اسلامی در این خصوص سؤال شد که آن‌ها این اقدام پلیس را قانونی اعلام کردند. ما همواره به دنبال آن هستیم که مردم کارشان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
وی در ادامه با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی، افزود:
با تولید خودروهای ایمن، تصادفات و تلفات به‌شدت کاهش خواهد یافت. همواره از خودروسازان خواهش کرده‌ایم که ایمنی محصولات خود را افزایش دهند تا در صورت بروز تصادف، کمترین آسیب جانی به سرنشینان وارد شود. آن‌ها باید حفظ جان و سلامت سرنشینان خودروی خود را وظیفه خود بدانند. پلیس هم هر جا که استانداردهای لازم رعایت نشود، از تردد ممانعت و برخورد لازم را خواهد کرد.
به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی در مورد حواشی پیش‌آمده درباره بحث حریم خصوصی بودن فضای داخل خودرو نیز نکاتی را بیان کرد. وی با اشاره به این موضوع که مأموران نیروی انتظامی برای ورود به هر مکانی نیازمند اخذ حکم هستند و یا باید لباس نیروی انتظامی و کارت شناسایی همراه داشته باشند، اذعان داشت:
تمام تلاش پلیس ایجاد فضایی امن همراه با آرامش برای شهروندان است. اگر تخلفی انجام شود قطعا خودرو توسط پلیس متوقف خواهد شد. مأمور پلیس ضابط قانونی است و در صورت مشاهده هرگونه بدحجابی و هنجارشکنی در داخل خودرو اجازه برخورد قانونی به آن‌ها داده شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.