حضور برلیانس C3 قطعی شد

حضور برلیانس C3 قطعی شد
پس از اعلام مدیرعامل شرکت پارس خودرو در خصوص عرضه هاچبک کراس برلیانس چین به بازار، شاهد بودیم که به صورت رسمی نسخه های داخلی سازی شده برلیانس C3 در نمایشگاه خودرو ارومیه و البرز حضور پیدا کردند.
به گفته مدیرعامل شرکت پاس خودرو C3 از مرداد امسال به فروش می رسد و احتمالا از اواخر تابستان آن را در جاده های کشور می بینیم. پیش بینی می شود که پارس خودرو قیمتی حدود ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان را برای این هاچبک کراس چینی انتخاب کند. C3 همان برلیانس H320 است که تنها در بحث امکانات و ظاهر نسبت به نسخه هاچبک معمولی تغییر کرده است.
حضور برلیانس C3 قطعی شد
این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار با گیربکس چهار دنده اتوماتیک مجهز است. همچنین تودزوی نسخه های موجود نمایشگاهی تا حدی نسبت به مدل های رایج H320 متفاوت بوده و به صورت یک دست مشکی عرضه می شود. مانیتور و دوربین عقب هم در کنار سایر امکانات نظیر استارت بدون سوییچ، سانروف، فرمان کمکی برقی و… بر روی خودرو نصب می شود. در بحث ظاهر هم سقف مشکی و طراحی هماهنگ شده سپرهای جلو و عقب بیشتر به چشم می خورد. از طرفی طرح رینگ های جدید، ارتفاع بیشتر و نصب باربند از ویژگی هایی است که C3 را به یک هاچبک کراس تبدیل کرده است.
این خودرو می تواند در آینده نزدیک با سایر محصولات هاچبک کراس موجود در بازار رقابت کند. رنو ساندرو استپ وی، دانگ فنگ H30 کراس، ام وی ام X22 و لیفان X50 از جمله خودروهایی هستند که می توانند به عنوان رقبای اصلی برلیانس C3 معرفی شوند.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.