نمایش نیسان BladeGlider در جشنواره Goodwood

نمایش نیسان BladeGlider در جشنواره Goodwood
نیسان مدل الکتریکی BladeGlider در جشنواره Goodwood به نمایش گذاشت. این خودرو همانند کانسپت Rimac و استون‌مارتین Vulcan AMR بوده و نمایش آن در پیست معروف hill climb بریتانیا برای طرفداران سوپراسپرت‌ها بسیار جالب توجه است.
Ponz Pandikuthira به عنوان معاون برنامه ریزی محصولات کمپانی نیسان در قاره اروپا گفته است: «نیسان به عنوان پیشگام جنبش تولید خودروهای الکتریکی می‌خواهد که مردم را با تکنولوژی‌های آینده و ناهنجاری‌های هیجان‌انگیز آن آشنا کند و خودروی BladeGlider به خوبی این کار را انجام خواهد داد.»
به گزارش چرخان،خودروی BladeGlider کمبودهای برخی از مدل‌های هم کلاس خود را ندارد و پس از نمایش در موناکو به نمایشگاه Goodwood آمده است. نمونه اولیه نیسان BladeGlider تلاش می‌کند که یک خودروی برقی با کارایی بالا باشد. صندلی‌های آن به صورت ۲+۱ بوده و از این نظر شبیه به McLaren F1 است. نیسان برای BladeGlider از یک پیشرانه الکتریکی ۱۳۰ کیلووات ساعتی استفاده کرده؛ که قدرت BladeGlider را به ۲۶۸ اسب‌بخار رسانده و از آن یک سوپراسپرت کوچک ساخته است. شتاب ۰ تا صد BladeGlider با توجه به وزن ۲۸۷۰ پوندی آن تنها در پنج ثانیه به دست آمده و حداکثر سرعت آن ۱۱۵ مایل در ساعت است.
نمایش نیسان BladeGlider در جشنواره Goodwood

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.