چانگان CS35 با سه ستاره کیفی بازگشت


شرکت خودروسازی سایپا در خرداد ماه سال جاری توانسته است تا چانگان CS35 را با سه ستاره کیفی مونتاژ کند.
طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپا چانگان CS35 را با سه ستاره کیفی در خرداد ماه تولید کرده است. این در حالی است که این کراس اوور چینی در ارزیابی اردیبهشت ISQI حضور نداشته و بتازگی به لیست کیفی سال ۹۶ اضافه شده است. این خودرو در رده ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان توانسته به عنوان سومین خودرو با کیفیت تولید شده در خرداد۹۶ معرفی شود. رتبه دوم این بازه قیمتی به چری آریزو۵ با سه ستاره کیفی رسیده است و هیوندای i10 با چهار ستاره کیفی در رتبه اول قرار دارد.
چانگان CS35 خودرویی است که عمده تولید آن در سایپا کاشان با گیربکس اتوماتیک انجام می شود و قیمت این نسخه در بازار آزاد تا ۶۷ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. این کراس اوور چینی به موتور ۱.۶ لیتری ۱۲۳ اسب بخار مجهز است که قدرت آن توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد. طبق اعلام کمپانی چانگان چین، گیربکس های این مدل از کمپانی Aisin تامین می شود که اعتبار خاصی میان قطعه سازان جهان دارد. چهار کیسه هوا، دی لایت، تودوزی چرم مصنوعی، سانروف، کروزکنترل، فرمان کمکی برقی، آینه های تاشو برقی و… از جمله امکانات CS35 در بازار ایران به حساب می آید.
مدیرعامل سایپا کاشان در سال گذشته اعلام کرده بود که چانگان ایدو از سال ۹۶ به خط تولید این شرکت اضافه می شود و احتمالا قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را دارد.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.