مشتریان مدیران خودرو به چین می روند

مشتریان مدیران خودرو به چین می روند
آخرین مرحله از قرعه‌کشی طرح ویژه ماه مبارک رمضان مدیران خودرو و برند چری برگزار شد.
سومین دوره از قرعه‌کشی جشنواره فروش ماه‌رمضان با حضور مدیران شرکت مدیران خودرو، رسانه‌های خبری و برخی از مدیران نمایندگی‌های تهران برگزار شد.
در این مرحله از قرعه‌کشی پنج برنده نهایی سفر به چین (سه نفر از مشتریان ام‌وی‌ام و دو نفر از مشتریان چری) و ۱۱ تبلت (شش نفر از مشتریان ام‌وی‌ام و پنج نفر از مشتریان چری) معرفی شدند.
اسامی برندگان این دوره از قرعه‌کشی را در ادامه می‌خوانیم:
برندگان سفر به چین در این دوره حسین عبدی از تهران، اسماء حاج علیزاده از تهران، مرضیه پولادوند از تهران، ابوالحسن خزاعی‌ از قائنات و حسین واهبی از تهران بودند.
ژاله از کرمان، ذاکر از تهران، سلطانی از کرمان، امین صادقی از کرج، احسان نیک‌اندیش از بندر عباس، فرهاد رضایی از تهران، عیوب یحیی‌پور از تهران، شریف از رامسر، کمال خوشاب از میبد و ملک‌زاده از اصفهان به عنوان برندگان تبلت در این دوره معرفی شدند.
مشتریان مدیران خودرو به چین می روند
شرکت مدیران خودرو طرح جشنواره فروش ماه مبارک رمضان را از ۶ خرداد همزمان با شروع ماه‌رمضان برای هر یک از خریداران محصولات شرکت مدیران‌خودرو به مدت یک ماه برگزار کرد و در مجموع به ۱۸ نفر از مشتریان خود به قید قرعه سفر به کشور چین را هدیه داد.
همچنین این شرکت با معرفی امسال به نام “سال نمایندگی پس از فروش” و استقبال مشتریان در ایام تعطیل “طرح خدمات پس از فروش” خود را از تاریخ ۲۷ خرداد تا ۲۲ تیرماه تمدید کرد.
در طرح تابستانه، مدیران خودرو، خدمات روغن موتور خود را تا سقف ۴۰ درصد و خدمات گاز کولر را تا سقف ۶۰ درصد و خدماتی مانند بازدید سیستم تهویه مطبوع، بازدید و عیب‌یابی موتور، بازدید چرخ‌ها را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.